Forum for all matters concerning Amsterdam-Schiphol airport (and control zone, including heliport). Customary language is Dutch, but English is also accepted.
Iemand een nieuwe vertrektijd voor de astra bae146 (sx-diz) aangezien de wedstrijd van de griekse voetbalclub tegen az vandaag om 11 uur voor nog 36 minuten hervat word?
Aircolours wrote:0900-1030LT Yangtze River Express YZR7489 747-400F B-2432 (maar de ervaring leert dat ie wel weer vertraagd zal zijn...)
Grt, Peter
Hoi peter,
Ik verwacht hem ditmaal toch wel een stuk vroeger, aangezien die momenteel bij st. Petersburg (rusland) vliegt richting ams, heb helaas geen eta voor je.
Ik verwacht hem ditmaal toch wel een stuk vroeger, aangezien die momenteel bij st. Petersburg (rusland) vliegt richting ams, heb helaas geen eta voor je.
Iemand een nieuwe vertrektijd voor de astra bae146 (sx-diz) aangezien de wedstrijd van de griekse voetbalclub tegen az vandaag om 11 uur voor nog 36 minuten hervat word?
remco spotter wrote:Iemand een nieuwe vertrektijd voor de astra bae146 (sx-diz) aangezien de wedstrijd van de griekse voetbalclub tegen az vandaag om 11 uur voor nog 36 minuten hervat word?
Alvast bedankt
Ricardo
waar staat deze kist nu geparkeerd???
vr gr remco
Als ik het topic van gisteren moet geloven is ie gisteravond, zoals gepland, al vertrokken (23:00).