Vanmorgen is NAF61 vanaf 10:00u bezig geweest met approaches en full stops.
Waarschijnlijk was dit de G988 C-130H 336sqn KLu.
Dit moet wel bevestigd worden!
gegroet,
EHWO 04-01-2013 MIL
Forum rules
- SWAT 11
- Moderator
- Posts: 1723
- Joined: 26 Aug 2002, 22:22
- Type of spotter: S4
- Subscriber Scramble: SWAT 11
- Location: Galder
- Contact:
EHWO 04-01-2013 MIL
Arno Cornelissen
==========================
Canon EOS 20D + Canon BG-E2
Canon EF-S 18-55/3.5-5.6
Canon EF 28-105/3.5-4.5 II USM
Canon EF 100-400/4.5-5.6 L IS ultrasonic
==========================
Canon EOS 20D + Canon BG-E2
Canon EF-S 18-55/3.5-5.6
Canon EF 28-105/3.5-4.5 II USM
Canon EF 100-400/4.5-5.6 L IS ultrasonic
Re: EHWO 04-01-2013 MIL
NAF61 was V-11, de GulfstreamSWAT 11 wrote:Vanmorgen is NAF61 vanaf 10:00u bezig geweest met approaches en full stops.
Waarschijnlijk was dit de G988 C-130H 336sqn KLu.
Dit moet wel bevestigd worden!
gegroet,
-
- Scramble Senior
- Posts: 323
- Joined: 30 Sep 2003, 13:48
- Subscriber Scramble: R. Stalenhoef
- Location: Where it happens....
- Contact:
Re: EHWO 04-01-2013 MIL
Beste Arno,SWAT 11 wrote:Vanmorgen is NAF61 vanaf 10:00u bezig geweest met approaches en full stops.
Waarschijnlijk was dit de G988 C-130H 336sqn KLu.
Dit moet wel bevestigd worden!
gegroet,
Ik wil geen azijnzeiker zijn maar hoe kom je bij bovenstaande info? Dat je een regi van een C-130 niet correct hebt kan nog maar een geheel ander type etc?
Remco
- SWAT 11
- Moderator
- Posts: 1723
- Joined: 26 Aug 2002, 22:22
- Type of spotter: S4
- Subscriber Scramble: SWAT 11
- Location: Galder
- Contact:
Re: EHWO 04-01-2013 MIL
Ik heb het vanuit een scanneropname, en meen toch echt een flinke brom te horen.R. Stalenhoef wrote:Beste Arno,SWAT 11 wrote:Vanmorgen is NAF61 vanaf 10:00u bezig geweest met approaches en full stops.
Waarschijnlijk was dit de G988 C-130H 336sqn KLu.
Dit moet wel bevestigd worden!
gegroet,
Ik wil geen azijnzeiker zijn maar hoe kom je bij bovenstaande info? Dat je een regi van een C-130 niet correct hebt kan nog maar een geheel ander type etc?
Remco
En heb al vaker een C130 horen vliegen in de NAF6x serie.
Mijn fout, te snel conclusies getrokken, maar vandaar ook mijn vraagtekens.
gegroet,
Arno Cornelissen
==========================
Canon EOS 20D + Canon BG-E2
Canon EF-S 18-55/3.5-5.6
Canon EF 28-105/3.5-4.5 II USM
Canon EF 100-400/4.5-5.6 L IS ultrasonic
==========================
Canon EOS 20D + Canon BG-E2
Canon EF-S 18-55/3.5-5.6
Canon EF 28-105/3.5-4.5 II USM
Canon EF 100-400/4.5-5.6 L IS ultrasonic
- Stephan Lodewijks
- Scramble Master
- Posts: 5060
- Joined: 13 Jun 2005, 12:54
- Type of spotter: I shall say this only once: (ex-)MILITARY!!!! :-)
- Subscriber Scramble: Stephan Lodewijks
- Location: Eindhoven
Re: EHWO 04-01-2013 MIL
En waarom was 't dan "waarschijnlijk de G-988" ipv G-273, G-275 of G-781?
Stephan
Stephan
Re: EHWO 04-01-2013 MIL
NAF6x serie is meen ik voor 334Sqn trainings vluchten. Heb in ieder geval elk type van dit Sqn wel eens in de 6x serie gehoord
- ebauer
- Moderator
- Posts: 12206
- Joined: 14 Jul 2004, 18:58
- Type of spotter: Military, ADS-B, ATC & Helicopters, Reporter
- Location: Amersfoort, NL
Re: EHWO 04-01-2013 MIL
Op SBS was er geen melding op 4 januari van de NAF61, dus een VFR trainingsvlucht? "Vroeger'' was het 'gewoon' een Fokker 60!joost wrote:NAF6x serie is meen ik voor 334Sqn trainings vluchten. Heb in ieder geval elk type van dit Sqn wel eens in de 6x serie gehoord
RAMONES 1974 - 1996
Talking Heads 1974 - 1991
Talking Heads 1974 - 1991
-
- Scramble Master
- Posts: 2788
- Joined: 18 May 2004, 20:54
- Subscriber Scramble: andel
- Location: andel noord brabant
Re: EHWO 04-01-2013 MIL
Ik heb mijn SBS log s nagekeken en dit is wat ik heb gescoord op 04-01-2013.
Alles op locale Brabantse tijd.
NAF61 V-11 Gulfstream van 09.47 tot 10.06 h.
NAF73 G-273 C-130 10.21 tot 10.39 h.
En die is s,ochtends hoogst waarschijnlijk via Woensdrecht naar Mildenhall gegaan voor wat oefen approache,s wat ik gehoord heb op 125.525 dat hij een approach op runway 25 aanvroeg maar met en half oor geluisterd want ik was wat anders aan t doen .
NAF44 T-255 11.01 tot 11.15 h die is naar Prestwick gegaan voor wat approache,s.
NAF61 V-11 12.20 tot 12.23 op weg terug naar Eindhoven.
En s.middags van 13.49 tot 13.59 weer de NAF73 G-273 terug naar huis.
Een heel verhaal maar ik hoop dat het duidelijk is !!!!!!!!!.
Alles op locale Brabantse tijd.
NAF61 V-11 Gulfstream van 09.47 tot 10.06 h.
NAF73 G-273 C-130 10.21 tot 10.39 h.
En die is s,ochtends hoogst waarschijnlijk via Woensdrecht naar Mildenhall gegaan voor wat oefen approache,s wat ik gehoord heb op 125.525 dat hij een approach op runway 25 aanvroeg maar met en half oor geluisterd want ik was wat anders aan t doen .
NAF44 T-255 11.01 tot 11.15 h die is naar Prestwick gegaan voor wat approache,s.
NAF61 V-11 12.20 tot 12.23 op weg terug naar Eindhoven.
En s.middags van 13.49 tot 13.59 weer de NAF73 G-273 terug naar huis.
Een heel verhaal maar ik hoop dat het duidelijk is !!!!!!!!!.