Ik denk dat hij een Global 5000 bedoelt..Nlspot2003 wrote:VP-CKM is een Bd700 ipv G 5.CVDK wrote:among others.... currently parked at spl east
EC-LIY G550
VP-CKM G5th
N394AK G1159 IVsp

Moderator: gatso76
![]() ![]() |
Ik denk dat hij een Global 5000 bedoelt..Nlspot2003 wrote:VP-CKM is een Bd700 ipv G 5.CVDK wrote:among others.... currently parked at spl east
EC-LIY G550
VP-CKM G5th
N394AK G1159 IVsp
T7 wrote:Expected:
1500-? N163EB Fa2000
RA-76950 net over UIthoorn gelezen bij vertrek, 14:22 local !Hurricane wrote:Voor diegene die er zouden wachten; volgens Schiphol.nl/vrachtvluchten is de VDA IL76 al vertrokken (13.56) richting Tokyo.
Volgens mij geeft de website van DPS ( schiphol.nl ) de on- en offblocks tijd aan. Dit wil zeggen de tijd dat hij arriveert of gepusht wordt bij de gate, en dus geen touchdown of takeoff tijd. In jouw voorbeeld landt dus de Delta eerder dan de Icelandair maar was de Icelandair eerder bij de gate.d-17spotter wrote:Schiphol.(nl)dutchplanespotters klopt toch niet helemaal met de landingstijden, want de Skyteam van delta landde eerder dan die van Icelandair
For R77. Will leave the 17th 1500LT to SKTDutchbird wrote:23.00C NCR N952CA
als dat zo is kan dat wel kloppen... thanks roel!Roel wrote:Volgens mij geeft de website van DPS ( schiphol.nl ) de on- en offblocks tijd aan. Dit wil zeggen de tijd dat hij arriveert of gepusht wordt bij de gate, en dus geen touchdown of takeoff tijd. In jouw voorbeeld landt dus de Delta eerder dan de Icelandair maar was de Icelandair eerder bij de gate.