Hotelroom London Heathrow
Forum rules
- Chris Delvaux
- Scramble Senior
Hotelroom London Heathrow
Goedenavond,
Binnenkort wil ik Londen Heathrow aan doen. Genoeg hotels maar ik zoek een (betaalbare) hotelkamer met airport view.
Graag hoor ik wat jullie ervaringen...
Groet
Chris
Binnenkort wil ik Londen Heathrow aan doen. Genoeg hotels maar ik zoek een (betaalbare) hotelkamer met airport view.
Graag hoor ik wat jullie ervaringen...
Groet
Chris
-
- Scramble Junior
- Subscriber Scramble: Diederik van Daal
- Location: 1 km south ext. centerline rwy 24 Rotterdam-Schiebroek
Re: Hotelroom London Heathrow
Hallo Chris,
In juli 2009 naar LHR geweest en in het Renaissance Hotel overnacht. Ze hebben daar speciale kamers voor spotters met runway view. Mooi uitzicht. Ramen in de hotelkamer kunnen niet open. In de gang was wel een raam waar ik 's morgens vroeg een paar foto's genomen heb.
Voorbeeld bijgevoegd van foto uit het gang raam.
Veel plezier.
Humphrey
In juli 2009 naar LHR geweest en in het Renaissance Hotel overnacht. Ze hebben daar speciale kamers voor spotters met runway view. Mooi uitzicht. Ramen in de hotelkamer kunnen niet open. In de gang was wel een raam waar ik 's morgens vroeg een paar foto's genomen heb.
Voorbeeld bijgevoegd van foto uit het gang raam.
Veel plezier.
Humphrey
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
- Chris Delvaux
- Scramble Senior
Bedankt voor je snelle reactie. Echter vind ik 200 euro voor 1 nacht prijzig.
Heeft iemand ervaring met het Premier Inn?
Groet,
Chris
Heeft iemand ervaring met het Premier Inn?
Groet,
Chris
-
- Type of spotter: F2
- Subscriber Scramble: No
Hoi Chris,
Heb zelf geen ervaring met het Premier Inn, maar wel met het Ibis hotel aan de Bath Road. Heb hier een week in kamer 503 geslapen, tweepersoonskamer voor ongeveer 40 pond per nacht. Hier zat ik op ooghoogte met de aankomende vliegtuigen en had ik zicht op het hangaargedeelte van BA en de baankop van 27R. Ik heb bij aankomst in het hotel gevraagd of ik een kamer met uitzicht op het vliegveld kon krijgen en dat ging toen vrij makkelijk. Let wel: lang niet alle kamers hebben airport view en ik weet niet of er ook andere soorten kamers dan tweepersoons zijn met airport view.
Veel plezier!
Matthijs
Heb zelf geen ervaring met het Premier Inn, maar wel met het Ibis hotel aan de Bath Road. Heb hier een week in kamer 503 geslapen, tweepersoonskamer voor ongeveer 40 pond per nacht. Hier zat ik op ooghoogte met de aankomende vliegtuigen en had ik zicht op het hangaargedeelte van BA en de baankop van 27R. Ik heb bij aankomst in het hotel gevraagd of ik een kamer met uitzicht op het vliegveld kon krijgen en dat ging toen vrij makkelijk. Let wel: lang niet alle kamers hebben airport view en ik weet niet of er ook andere soorten kamers dan tweepersoons zijn met airport view.
Veel plezier!
Matthijs
Een andere mogelijkheid is het Jurys Inn. Dit zit direct naast metrostation van Hatton Cross en aanzienlijk goedkoper dan Renaissance, met goed ontbijt ook trouwens.
Maar een klein deel van de kamers hebben goed zicht (je kan er wel om vragen), maar het voordeel is dus dat je direct naast Hatton Cross zit. In elk geval geen noodzaak om verder nog te reizen als je er eenmaal bent.
Erwin
Maar een klein deel van de kamers hebben goed zicht (je kan er wel om vragen), maar het voordeel is dus dat je direct naast Hatton Cross zit. In elk geval geen noodzaak om verder nog te reizen als je er eenmaal bent.
Erwin
- HV7572KC
- Scramble Die-Hard
- Subscriber Scramble: HV7572KC
Gewoon Ibis boeken zit op 5 mins lopen vanaf de spottersplekken en/of bushaltes die je rondom LHR brengen. Goedkoop, goed ontbijt en als je geluk hebt ook nog een kamer met een beetje uitzicht op de approach
Jury's Inn, zevende verdieping , kamers 752 aflopend naar 747
Zijn die kamers er speciaal op genummerd?nustyR wrote:kamers 752 aflopend naar 747
Wel een gave plaat, maar 't is wel zo eerlijk om erbij te vertellen dat onderstaande foto een Qantas Jumbo op anderhalve kilometer afstand van Jury's Inn betreft
nustyR wrote:Jury's Inn, zevende verdieping , kamers 752 aflopend naar 747
== All is well, as long as we keep spinning ==
Daarom kan ik ze onthoudenMichel wrote:Zijn die kamers er speciaal op genummerd?nustyR wrote:kamers 752 aflopend naar 747
Zo dichtbijpjotrtje wrote:Wel een gave plaat, maar 't is wel zo eerlijk om erbij te vertellen dat onderstaande foto een Qantas Jumbo op anderhalve kilometer afstand van Jury's Inn betreft
Maar het uitzicht op BA maintenance is ook mooi ( en nog dichterbij )
en de kosten?ehusmann wrote:Een andere mogelijkheid is het Jurys Inn. Dit zit direct naast metrostation van Hatton Cross en aanzienlijk goedkoper dan Renaissance, met goed ontbijt ook trouwens.
Erwin
ik ben namelijk ook geinteresseert hierin....
groet Ton
Ik moet je eerlijk vertellen dat ik me dat echt niet meer kan herinneren. Alleen wel dat het behoorlijk goedkoper was dan het Renaissance hotel. Daar zou ik niet snel nog een keer komen, het Jurys Inn wel. Prijzen kan je natuurlijk ook altijd checken op hun site:
http://heathrowhotels.jurysinns.com/
Erwin
http://heathrowhotels.jurysinns.com/
Erwin
- Borobudur
- Scramble Master
- Subscriber Scramble: Borobudur
Ook vanuit het hotel (Ibis) heb ik me prima kunnen vermaken...
British Airways maintenance area by Bastiaan Smeets, on Flickr
Emirates / Airbus A380-861 by Bastiaan Smeets, on Flickr
British Airways / Boeing 747-436 by Bastiaan Smeets, on Flickr
CSA / Czech Airlines Airbus A319-112 by Bastiaan Smeets, on Flickr
British Airways maintenance area by Bastiaan Smeets, on Flickr
Emirates / Airbus A380-861 by Bastiaan Smeets, on Flickr
British Airways / Boeing 747-436 by Bastiaan Smeets, on Flickr
CSA / Czech Airlines Airbus A319-112 by Bastiaan Smeets, on Flickr
Borobudur
- Chris Delvaux
- Scramble Senior
Bedankt voor de tips. Ik ben net terug uit Londen. 2 Dagen LHR, 1 dag Manchester en 1 dag LGW.
Het Ibis (kamer 502 hadden we) was ideaal. Tot zonsondergang kunnen spotten...
Groet,
Chris
Het Ibis (kamer 502 hadden we) was ideaal. Tot zonsondergang kunnen spotten...
Groet,
Chris
- Borobudur
- Scramble Master
- Subscriber Scramble: Borobudur
Borobudur