Op www.jsfnieuws.nl staat nu het volgende nieuws:
plannen voor na de verkiezingen: max 42 JSF's en sluiting van Leeuwarden.
uitgelekte plannen over JSF
Forum rules
- Stafhunter
- Scramble Addict
- Subscriber Scramble: Stafhunter
Re: uitgelekte plannen over JSF
Dan is FF (Frisian Flag) ook verleden tijd, maar als alternatief krijgen we straks BB (Brabants Bont)
[ Post made via Mobile Device ]
[ Post made via Mobile Device ]
F-104 Starfighter patch website http://threshold.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
flown in:
F27-300M C-5
better a spotter with stepladder behind me than a spotter with 50mm in front off me
flown in:
F27-300M C-5
better a spotter with stepladder behind me than a spotter with 50mm in front off me
- Slijfie
- Scramble Die-Hard
- Subscriber Scramble: Slijfie
Als 'links' aan de macht komt, komen er helemaal geen F-35's. Dan hoeft Leeuwarden misschien niet dicht en houden we FF.
Links stemmen dus!
Links stemmen dus!
- DJdeRidder
- Scramble Addict
- Type of spotter: F4 Mil
- Subscriber Scramble: DJdeRidder
Zou er nog een weg terug zijn dan? Deze aankoop is toch allang in de achterkamertjes vastgelegd.. Anders had zelfs een incapabel politicus als meneer Hillen allang voor een alternatief als de F-16 Block 52/60 gekozen!
Als we een kabinet zonder CDA en VVD (de enige 2 JSF-voorstanders geloof ik?) gaan krijgen, zal je zien dat die JSF er alsnog komt omdat het "door de reeds gedane investeringen geen optie is het JSF project stop te zetten". De echte achterliggende beslisredenen zullen nooit boven tafel komen omdat deze in confidentiële kabinetsbijeenkomsten besproken worden..
Misschien meer een Praethuys topic dit?
Als we een kabinet zonder CDA en VVD (de enige 2 JSF-voorstanders geloof ik?) gaan krijgen, zal je zien dat die JSF er alsnog komt omdat het "door de reeds gedane investeringen geen optie is het JSF project stop te zetten". De echte achterliggende beslisredenen zullen nooit boven tafel komen omdat deze in confidentiële kabinetsbijeenkomsten besproken worden..
Misschien meer een Praethuys topic dit?
Check Out My New FLIGHT Coffee Table Book
Please continue here: http://forum.scramble.nl/viewtopic.php? ... &start=135