Goedemorgen,
op onderstaande post in EHAM 29-01-2012 had ik gereageerd met de opmerking: en om 11.24 uur mooi op de plaat gezet langs de Polderbaan.
Deze reactie is na een paar dagen spoorloos verdwenen en ik zou graag willen weten waarom, waardoor en door wie. Wat was er mis met die post. De exacte take-off tijd lijkt mij toch wel een relevant gegeven. Of is er toch een verschil tussen een registratie bevestigen door middel van een fotovermelding en mijn reactie.
Groeten van Ab Gobets.
Yesterday N175DZ is returned to the gate about 15 minutes after pushback and start up. Assume did not left yesterday.
Rgds, Ger
Klopt, vandaag eruit naar JFK als DL0071.
- Scramble Senior
- Type of spotter: F4
- Subscriber Scramble: yes
- Key
- Site Admin
- Type of spotter: F2
- Subscriber Scramble: U bet
Re: verdwenen post EHAM 29-01-2012
Hallo Ab,
Zowel de moderators als enkele gebruikers (via report) waren van mening dat die exacte tijd niet heel interessant was: er was al vermeld dat hij vertrokken was. Daardoor ontstond de indruk dat jij vooral wilde melden hem gefotografeerd te hebben, en dat is dan weer off-topic voor de area. Post is naar het archief geschoven.
Hierover kun je uiteraard discussiëren maar in dit geval was dit onze actie. Aangezien je een ervaren gebruiker bent gingen we er vanuit dat je zelf wel een conclusie zou trekken. Maar gelukkig klop je gewoon aan als dat niet zo is!
Erik
Zowel de moderators als enkele gebruikers (via report) waren van mening dat die exacte tijd niet heel interessant was: er was al vermeld dat hij vertrokken was. Daardoor ontstond de indruk dat jij vooral wilde melden hem gefotografeerd te hebben, en dat is dan weer off-topic voor de area. Post is naar het archief geschoven.
Hierover kun je uiteraard discussiëren maar in dit geval was dit onze actie. Aangezien je een ervaren gebruiker bent gingen we er vanuit dat je zelf wel een conclusie zou trekken. Maar gelukkig klop je gewoon aan als dat niet zo is!
Erik
Climb to 20ft, we're leaving a dust trail