Staat er alweer een paar dagen. Wanneer klaar?Ricardo 767-200ER wrote:Jaa zeker, staat in H11 motorwissel.Hangt de PH-OYJ ook ergens in de hangaars uit
Greetz ricardo
[ Post made via Mobile Device ]
[ Post made via Mobile Device ]
Moderator: gatso76
Staat er alweer een paar dagen. Wanneer klaar?Ricardo 767-200ER wrote:Jaa zeker, staat in H11 motorwissel.Hangt de PH-OYJ ook ergens in de hangaars uit
Greetz ricardo
[ Post made via Mobile Device ]
De nieuwe motor hangt nu net een aantal uurtje dus verder opbouwen en test werk misschien oplevering maandag.Staat er alweer een paar dagen. Wanneer klaar?
Ricardo 767-200ER wrote:De nieuwe motor hangt nu net een aantal uurtje dus verder opbouwen en test werk misschien oplevering maandag.Staat er alweer een paar dagen. Wanneer klaar?
Maar ga nergens vanuit.
Greetz ricardo
Gaat niet helemaal goed met het motortje?MAS017 wrote: M-platform:
PH-OYJ l/h engine missing
Bedankt voor de info. Dat verklaard echter nog niet waarom de linkermotor nog steeds ontbreektangel77 wrote:PH-OYJ:
Als ik het goed gehoord heb op EHAM OPS freq. had men een groot probleem met een APU. Moest van H11 naar het M platform versleept worden. Zelfs anti collision lights waren tijdens het taxieen niet mogelijk. Er werd ontheffing gegeven voor het verslepen zonder die lichten aan.
het een en ander heeft weinig met elkaar te maken. De acl zijn verplicht tijdens bewegingen, maar de APU is daar normaal gesproken niet voor nodig. lang leve de batterij. Voor zo'n klein stukje slepen intra Oost word dan meestal ontheffing gegeven. Als er van/naar centrum gesleept moet worden, dan komt er even een marshaller met zwaailicht achter rijden.angel77 wrote:PH-OYJ:
Als ik het goed gehoord heb op EHAM OPS freq. had men een groot probleem met een APU. Moest van H11 naar het M platform versleept worden. Zelfs anti collision lights waren tijdens het taxieen niet mogelijk. Er werd ontheffing gegeven voor het verslepen zonder die lichten aan.