23 en 24 december: Kerstdrukte

ImageImageForum for all matters concerning Amsterdam-Schiphol airport (and control zone, including heliport). Customary language is Dutch, but English is also accepted.

Moderator: gatso76

Forum rules
ImageImage
Post Reply
phkza
Scramble Addict
Scramble Addict
Type of spotter: Civil > Pics or it didn't happen!

23 en 24 december: Kerstdrukte

Post by phkza »

Vrijdag 23 en zaterdag 24 december worden de drukste dagen voor Kerst, volgens Schiphol.

Weet iemand, gebaseerd op voorgaande jaren, of we veel extra vluchten, grotere toestellen of exoten kunnen verwachten?

Uiteraard hou ik de dagen in aanloop naar de 23e en 24e de topics van die dagen in de gaten, dat spreekt.
ehusmann
Scramble Master
Scramble Master

Re: 23 en 24 december: Kerstdrukte

Post by ehusmann »

Volgens mij betekent "drukker" over het algemeen niet veel meer dan gewoon vollere vliegtuigen, niet zozeer meer vluchten of grotere toestellen. Een enkele charter wellicht.

Erwin
Image
B767-300ER
Scramble Master
Scramble Master

Re: 23 en 24 december: Kerstdrukte

Post by B767-300ER »

ehusmann wrote:Volgens mij betekent "drukker" over het algemeen niet veel meer dan gewoon vollere vliegtuigen, niet zozeer meer vluchten of grotere toestellen. Een enkele charter wellicht.

Erwin
Als ik kijk naar voorgaande jaren zie ik niets anders dan op ren normale dag. Behalve dat maatschapijen als TFL en HV wat extra vluchtjes hebben zal er weinig bijzobders komen idd.

[ Post made via Mobile Device ]
All times are local times!

Regards, N.
Post Reply

Return to “Amsterdam - Schiphol”