EHGR 2-10-2011
Moderator: SWAT 11
Forum rules
This forum is supervised by GRAS, Scramble only hosts this forum. The basic rules of the Scramble Message Board also apply to this forum, but GRAS may have additional regulations. Dutch is the main language here but English is allowed too. |
EHGR 2-10-2011
Vandaag zag ik de gele Tiger Moth van de Historical Flight sinds lange tijd weer vliegen (en volgens mij vloog hij gisteren ook).
Re: EHGR 2-10-2011
Klopt, hij kwam gister ook al over dongen, ziet er weer goed uit.Antoine wrote:Vandaag zag ik de gele Tiger Moth van de Historical Flight sinds lange tijd weer vliegen (en volgens mij vloog hij gisteren ook).
-
- Scramble Addict
- Type of spotter: F4
Het was gisteren sowieso druk op het veld. Veel vliegverkeer van de plaatselijke vliegclub. De Tigermoth heb ik ook gezien. Ik fietste toen net langs de parallelweg bij de slopes waar hij via de 20 op steeg.
- Eric van Lisdonk
- Scramble Master
- Subscriber Scramble: Eric van Lisdonk
Was hij dan misschien de veroorzaker van dat lange oliespoor in bijna geheel Dongen??Jorg wrote:Klopt, hij kwam gister ook al over dongen, ziet er weer goed uit.Antoine wrote:Vandaag zag ik de gele Tiger Moth van de Historical Flight sinds lange tijd weer vliegen (en volgens mij vloog hij gisteren ook).