Goedemiddag
Kunnen jullie even replyen welke nieuwe KLM toestellen en Transavia rondvliegen
[ Post made via Mobile Device ]
Klm
Moderator: gatso76
Forum rules
- B767-300ER
- Scramble Master
Re: Klm
natuurlijk willen we dat...rayadam wrote:Goedemiddag
Kunnen jullie even replyen welke nieuwe KLM toestellen en Transavia rondvliegen
op http://schiphol.dutchplanespotters.nl vind je alles inclusief tijden.
Anders kan je ook altijd een verzoek plaatsen in het 'regular visitor' topic....
Mocht je niet weten welke kisten er nieuw zijn kan je ook in Martijns (SPL) overzicht kijken in het dutch airliner delivery topic (staat bij civil news) . Succes.
All times are local times!
Regards, N.
Regards, N.
- rayadam
- Scramble Die-Hard
- Type of spotter: Nummers
- Subscriber Scramble: Ja
Bedankt voor je antwoord. Uiteraard ken ik genoemde website, alleen zie ik daar niet in 1 opslag wat nieuw is dat is per dag aankomst.
Wie kan de nieuwe regies even opschrijven van KLM, Transavia en Arke Fly. Dan kan ik mijn verzameling weer compleet maken. Is het te veel werk dan ga ik wel zoeken op internet en anders bedankt.
Wie kan de nieuwe regies even opschrijven van KLM, Transavia en Arke Fly. Dan kan ik mijn verzameling weer compleet maken. Is het te veel werk dan ga ik wel zoeken op internet en anders bedankt.
- United
- Scramble Senior
- Subscriber Scramble: United
http://forum.scramble.nl/viewtopic.php? ... start=1260
op een van de laatste pagina´s staat een hele opsomming. Misschien heb je er iets aan.
op een van de laatste pagina´s staat een hele opsomming. Misschien heb je er iets aan.
- B767-300ER
- Scramble Master
ik had al aangegeven Waar je dat kom vinden hier op scramble.... De link van united wijst er ook naar. Korte samenvattingrayadam wrote:Bedankt voor je antwoord. Uiteraard ken ik genoemde website, alleen zie ik daar niet in 1 opslag wat nieuw is dat is per dag aankomst.
Arkefly :tff
transavia :hsd hse
klm : bca bcb and bgk.,bgl and so on...
Amst. Airl. :aaz
corendon dutch:cde.
Allen uiteraard met 'ph-' ervoor.
Iets meer moeite doen mag best
All times are local times!
Regards, N.
Regards, N.
- Gietje
- Scramble Master
- Type of spotter: If it's got wings and engines...
- Subscriber Scramble: Gideon van Dijk
Hangt er ook vanaf wat je nieuw vindt Sommige mensen vinden misschien een kist van 2 maanden nieuw, en anderen niet.rayadam wrote:Bedankt voor je antwoord. Uiteraard ken ik genoemde website, alleen zie ik daar niet in 1 opslag wat nieuw is dat is per dag aankomst.
- United 777
- Scramble Senior
- Subscriber Scramble: United 777
En dan liefst ook een duidelijke titel. Alleen Klm is wel heel summier en dekt bovendien de lading niet.B767-300ER wrote:Iets meer moeite doen mag best