Hoi Allemaal,
Via dit topic wil ik de deelnemers van de Spottersdag die vervoer zoeken en/of plaatsen vrij hebben in hun auto met elkaar in contact laten komen.
Houd het netjes en overzichtelijk.
Grz,
Gijs
Carpool Topic Spottersdag Gilze 25 Augustus a.s
Moderator: SWAT 11
Forum rules
This forum is supervised by GRAS, Scramble only hosts this forum. The basic rules of the Scramble Message Board also apply to this forum, but GRAS may have additional regulations. Dutch is the main language here but English is allowed too. |
-
- Scramble Addict
- Type of spotter: Die Hard Military and GRAS REIZEN
- Subscriber Scramble: GIPS
Carpool Topic Spottersdag Gilze 25 Augustus a.s
"GIPS"
GIJS TEN VELDE
GRAS REIZEN
GRAS TRAVEL DEPARTEMENT
GIJS TEN VELDE
GRAS REIZEN
GRAS TRAVEL DEPARTEMENT
Re: Carpool Topic Spottersdag Gilze 25 Augustus a.s
Ik kom uit dongen en is niet ver van Gilze maar heb wel 3 plaatsen vrij, dus wie durft...
Groeten Jorg.
Groeten Jorg.
-
- Scramble Addict
- Type of spotter: Die Hard Military and GRAS REIZEN
- Subscriber Scramble: GIPS
Eeen persoon die niet op scramble zit heeft nog 3 plekken vrij in zijn auto. Omgeving sliedrecht ,hardinxveld, gorichem. Zijn telefoon nummer is eventueel 06-13458690 of het email adres fredpeursem@hotmail.com
IK zou zeggen doe er je voordeel mee.
Grz,
Gijs
IK zou zeggen doe er je voordeel mee.
Grz,
Gijs
"GIPS"
GIJS TEN VELDE
GRAS REIZEN
GRAS TRAVEL DEPARTEMENT
GIJS TEN VELDE
GRAS REIZEN
GRAS TRAVEL DEPARTEMENT
- Werner
- Scramble Junior
- Type of spotter: Photograph it, serials are only of use if they can
- Subscriber Scramble: Yes
Hoi collega spotters,
Zijn er nog meer mensen die uit den Bosch of omgeving naar de spotters middag gaan aanstaande donderdag?
Misschien kunnen we dan eventueel carpoolen.
groetjes,
Werner
uit Den Bosch
Zijn er nog meer mensen die uit den Bosch of omgeving naar de spotters middag gaan aanstaande donderdag?
Misschien kunnen we dan eventueel carpoolen.
groetjes,
Werner
uit Den Bosch
Last edited by Werner on 24 Aug 2011, 19:01, edited 1 time in total.
Ik kom uit Best, vlakbij Eindhoven, en heb 3 plaatsen beschikbaar om morgen naar Gilze Rijen te gaan.
@Werner, misschien met de trein naar Best, haal ik je daar op en dan door naar Gilze?
mijn pm werkt niet goed, ben bereikbaar op m.v.vorstenbosch@live.nl
@Werner, misschien met de trein naar Best, haal ik je daar op en dan door naar Gilze?
mijn pm werkt niet goed, ben bereikbaar op m.v.vorstenbosch@live.nl
- Werner
- Scramble Junior
- Type of spotter: Photograph it, serials are only of use if they can
- Subscriber Scramble: Yes
Hoi Mart,
Bedankt voor het aanbod, maar het vervoer is het probleem niet voor mij, heb zelf een auto. Rij dan vanuit Den Bosch via de N65 of A59.
Ben van plan om 's-morgens al naar Gilze-Rijen te rijden en dan nog even bij de spotters plaats of heuveltjes te gaan kijken waar de heli's oefenen.
Maar misschien dat er nog meer mensen uit Den Bosch of dicht in de buurt of op de route naar Gilze-Rijen gaan om dan te carpoolen.
Zie maar weinig berichtjes van mensen hier op het forum, die naar de spotters middag op de vliegbasis Gilze-Rijen gaan, maar misschien wonden die wel allemaal heel dicht in de buurt van de vliegbasis.
groetjes,
Werner
Bedankt voor het aanbod, maar het vervoer is het probleem niet voor mij, heb zelf een auto. Rij dan vanuit Den Bosch via de N65 of A59.
Ben van plan om 's-morgens al naar Gilze-Rijen te rijden en dan nog even bij de spotters plaats of heuveltjes te gaan kijken waar de heli's oefenen.
Maar misschien dat er nog meer mensen uit Den Bosch of dicht in de buurt of op de route naar Gilze-Rijen gaan om dan te carpoolen.
Zie maar weinig berichtjes van mensen hier op het forum, die naar de spotters middag op de vliegbasis Gilze-Rijen gaan, maar misschien wonden die wel allemaal heel dicht in de buurt van de vliegbasis.
groetjes,
Werner