hallo,
Wie kan iets zinnig melden over het actuele gebruik van de (oude) Slopes en de datum waarop het definitief (?) is gedaan op die oefenlocatie?
tia
REQ: Status (oude) Slopes
Moderator: SWAT 11
Forum rules
This forum is supervised by GRAS, Scramble only hosts this forum. The basic rules of the Scramble Message Board also apply to this forum, but GRAS may have additional regulations. Dutch is the main language here but English is allowed too. |
REQ: Status (oude) Slopes
Hoera d'revolutie, 't is eindelijk zover', maar de nwe leiders blijken net zo autoritair
- warthog64
- Scramble Addict
- Subscriber Scramble: Nope
- Location: Woudenberg. the Netherlands. 52O 05'02,5"N 5O 24'40,4"O
Re: REQ: Status (oude) Slopes
missed a cougar in about 30 seconds on the slopes today
so they are stil in use...
so they are stil in use...
WH64
___│ØoØ│___
Some things up!
___│ØoØ│___
Some things up!
-
- Scramble Addict
- Type of spotter: F4
Ik was er twee weken geleden en had vier verschillende types; AW139, Alouette, Chinook and Apache.
- Iwan Bogels
- Scramble Addict
- Subscriber Scramble: Iwan Bogels
Ik heb geruchten gehoord dat de Slopes North (de nieuwe slopes) voor de nodige geluidsoverlast zouden zorgen in een sjieke wijk van Rijen. Of het waar is weet ik niet, maar dat zou een reden kunnen zijn dat de Slopes South (oude slopes) nog steeds in gebruik zijn / blijven. Kan iemand daar een lichtje over laten schijnen ?
Cheers,
Iwan
Cheers,
Iwan
Was te verwachten aan de noordzijde wonen meer mensen dan aan de zuidzijde.Iwan Bogels wrote:Ik heb geruchten gehoord dat de Slopes North (de nieuwe slopes) voor de nodige geluidsoverlast zouden zorgen in een sjieke wijk van Rijen. Of het waar is weet ik niet, maar dat zou een reden kunnen zijn dat de Slopes South (oude slopes) nog steeds in gebruik zijn / blijven. Kan iemand daar een lichtje over laten schijnen ?
Cheers,
Iwan
Ikzelf heb geruchten gehoord dat de nieuwe slopes te gemakkelijk zijn.
Maar de hoofdreden zou moeten zijn, op de oude slopes maken we een mooie foto voor het "plakboek "van de bemanning.
Was dit maar waar .Maar de hoofdreden zou moeten zijn, op de oude slopes maken we een mooie foto voor het "plakboek "van de bemanning.
Nee, de nieuwe noordelijke slope is gebouwd om "overlast" bij de twee zuidelijke slopes te verminderen. Voor zover ik weet is er nooit sprake geweest om de twee zuidelijke slopes buiten bedrijf te stellen. Door nog meer spreiding wordt de "overlast" verminderd. Momenteel lijkt het erop dat de meeste slopevliegbewegingen op de noordelijke slope plaatsvindt.
Spijtig voor ons maar nog steeds komen zo nu en dan helicopters naar de twee zuidelijke slopes. Je moet wel geluk hebben. ... Maar als je een scanner meeneemt dan kun je horen welke slopes ze nemen; "slopes south" of "slopes north".
Groetjes,
Edward.