330/340 wrote:Wat voor de één zinloos is kan voor de ander wel van belang zijn.
En verder, aan allen: lees nog eens de algemene regels van dit message board.
Er zijn hier een paar dingen verboden, over eentje daarvan verschijnt straks een apart bericht. Voor de rest is het een kwestie van
samenwerken en begrip opbrengen, niet van beter weten en eigen mening doordrukken.
Helaas voeren die laatste twee zaken nu al enige weken een vervelend opvallende rol, m.n. in dit forum. De
opdracht van ons moderators op dat punt is:
NOKKEN.
Meldingen van waar een interessante kist zich bevindt zijn wel degelijk prettig voor een deel van de gebruikers. Wat we vragen is om het niet te overdrijven.
Eén, maximaal twee berichten die bv. een ETA van een spannende kist bevestigen is genoeg: dan komt hij dus op de verwachte tijd. We hoeven
niet per drie minuten te weten waar hij boven NL zit.
Discussies over met welk medium men waar het MB in de gaten houdt doen er niet toe: dat bepaalt iedereen lekker voor zichzelf.
Ellenlange off-topic discussies, met of zonder de suggestie dat de moderators het maar weer op mogen ruimen, zijn simpelweg tegen de regels. De discussie die hierboven stond is dus gearchiveerd, ik ga niet mijn tijd besteden aan het scheiden daarvan in g***l en nuttige zaken, nieuw topic aanmaken, verwijzen enz. Dikke pech, off-topic weg.
Ik hoop dat iedereen dit even wil laten bezinken, en dat we weer als vanouds verder kunnen met een retegaaf forum waarin meer te halen is dan menig vliegtuigliefhebbert elders zich überhaupt voor kan stellen.
Erik