KLM praat/discussie/speculeer corner

ImageSocial talk, maar dan in het Nederlands. Dit is de opvolger van het Praethuis uit het BBS tijdperk. Tagline verplicht !

Forum rules
Image
Post Reply
User avatar
Gonzo
Scramble Die-Hard
Scramble Die-Hard
Posts: 862
Joined: 03 May 2007, 07:40

Re: KLM praat/discussie/speculeer corner

Post by Gonzo »

B767-300ER wrote:Ik heb het elders al eerder vermeld, maar een enkele(n) alhier (en in andere speculeercorners) draaft wel erg door in zijn fantasie(en).
Men leest een artikel een een krant (zelfs over het woord krant kan je nog discussieren in deze), neemt dit voor waarheid aan en verzint er nog een hele ratseflats bij om maar een leuke droom/fantasie te hebben. Please come-on. Wake up/wordt wakker voor de echte wereld zoals deze nu is.

Straks neemt Martinair KLM nog over, omdat de kleur rood zo mooi staat, gaat Corendon met de A380 XXL (ja er komt een nieuwe versie heb ik gedroomd gefantaseerd dus het is zo) dagelijks 100+ vluchten maken vanaf Amsterdam, stapt AF-KLM over naar one-world omdat hun kleurenschema zo mooi is, en gaat Transavia de gehele 737 vloot vervangen door Fokker 100's omdat we zo dol zijn op Hollands product en gaat daarmee nog long-haul vliegen ook met 3 tussenstops omdat dat makkelijk te combineren is.

Voor de volledigheid: Dromen doen we: gemiddeld genomen in de nacht, in bed, tijdens je slaap, en hou je meestal voor jezelf.

Alsjeblieft, doe jezelf, maar vooral ook een ander een plezier en speculeer hier alleen op dingen die redelijk met feiten onderbouwd kunnen worden, ipv je eigen (onvolwassen) droomwereld als speculatie te zien.
Alleen dan houden we het hier leuk, en nog beter, informatief. (sommige posts hierboven zijn verre van informatief)

$0,02.
:M-):

Maar nog even een vraagje over de Fokker 100's van Transavia die gaan dus rechtstreeks vliegen en niet non-stop? :wink:
Maar een beetje dromen is toch niet zo gek, wie wil niet een A380 in KLM kleuren zien?
Gonzo

When nothing goes right.......go left.
User avatar
B767-300ER
Scramble Master
Scramble Master
Posts: 8814
Joined: 25 Dec 2007, 08:35

Re: KLM praat/discussie/speculeer corner

Post by B767-300ER »

Gonzo wrote:Maar nog even een vraagje over de Fokker 100's van Transavia die gaan dus rechtstreeks vliegen en niet non-stop? :wink:
:M-):
Gonzo wrote: Maar een beetje dromen is toch niet zo gek, wie wil niet een A380 in KLM kleuren zien?
:agree: Maar dan graag wel een beetje met logische feiten onderbouwd.
All times are local times!

Regards, N.
User avatar
Gonzo
Scramble Die-Hard
Scramble Die-Hard
Posts: 862
Joined: 03 May 2007, 07:40

Re: KLM praat/discussie/speculeer corner

Post by Gonzo »

ehusmann wrote:Laat me raden, dat stuk was geschreven door Arnold Burlage....
Tja, laten we maar even afwachten en dan gewoon blij zijn met de B787 en A350. Ik geloof er niets van dat de B748i en A380 in KLM kleuren gaan vliegen de komende 10 jaar.

Erwin
Erwin,

Nee ze hebben een nieuwe Arnold gevonden en wel met de naam Wouter van Bergen.
Kijken of hij nu ook het net zo waar kan maken als Arnold in de luchtvaart journalistiek.
Gonzo

When nothing goes right.......go left.
Berven
Scramble Rookie
Scramble Rookie
Posts: 97
Joined: 29 May 2011, 19:28
Subscriber Scramble: nee

Re: KLM praat/discussie/speculeer corner

Post by Berven »

nuckleuz wrote:
Berven wrote:
dj_ad wrote:Over welke routes vervangen zouden gaan worden door een A380 lees ik niks in het artikel...bij Curacao, Aruba(hoe lucratief ook voor de klm) schiet mij gelijk de vraag te binnen wie de aanpassingen van het vliegveld dan voor zijn rekening gaat nemen..lijkt me een flink kostenplaatje en vraag me af of ze daar op de eilanden zo happy zijn met zo'n investering voor maar één dagelijkse vlucht.
Ben ik wel bang voor, A380 kan moeilijk landen op een toeristenvliegveld zowel op Curacao, zowel infrastrcutuur daar veel minder sterk en flexibel is dan in ons Nederland. Ik denk dat eilanden ook niet zo happy is met de KLM vluchten gaat verminderen met behulp van een supergrote Airbus A380. Wat je ook afvraagt, hoe reageren de touroperators die met de KLM samenwerken dat ze passagiers in een grote bus moeten gevlogen worden? Dan heb je minder vluchtdagen en kan je nooit meer 12 of 13 dagen op Aruba verblijven!
Wat heeft Curacao met Aruba te maken?

Hoe kom je erbij dat de infrastructuur op het vliegveld van Curacao minder sterk en flexibel is?

Waarom denk je dat de KLM het aantal vluchten gaat verminderen?

Wat maakt het voor touroperators uit in wat voor soort type vliegtuig de passagiers vliegen?
Hmm, we weten dat Curacao en Aruba zeer populair is bij de Nederlandse toeristen. Nou ze kunnen met beide eilanden combineren, maar Curacao en Aruba hebben niks met elkaar te maken. Curacao heeft haar vliegveld gemoderniseerd op eisen van deze tijd. Je hebt gelijk, ik was ook Amerikaanse toeristen al vergeten, want Curacao heeft wel goede infrastructuur en wel flexibel is. Sorry, dat ik het eerder gezegd heb, dat was ik even in dromenland geweest.
Wat de KLM betreft kan de reden zijn dat de Airbus A380 inzetten op puur op fuelefficienykostenbesparing, want het kan ook zijn dat de vluchten hier door niet wordt verminderd. Airbus A380 kan zeer postief zijn voor touroperators annex toeristen, ook voor de maatschappij. Volgens mij gaan bijna elke dag ongeveer 400 mensen met de KLM naar Curacao en Aruba vliegen met de 747-400 pax. Dan is er een vrij grote kans dat de Airbus 380 de taak kan overnemen van de 747, dus er kan meer mensen met de vlucht mee. Dus de tickets van de KLM kan hierdoor wat stuk goedkoper worden als ze met een Airbus 380 vliegen. Dus KLM wil graag dus inspelen op onverminderde grote vraag op verschillende routes. Op zich doet een 777-300ER voorlopig prima aan die vraag, wat het betreft de toekomst kan dit alles weer veranderen. Niet alleen carabische bestemmingen van de KLM is intressant voor de A380 superjumbo, maar moeten we ook de routes Amsterdam-New York, Amsterdam-Denspasar met tussenlanding in Jarkata in Indonesië niet vergeten. Dus de KLM boert zeer goed op long-haul routes.
Berven
Scramble Rookie
Scramble Rookie
Posts: 97
Joined: 29 May 2011, 19:28
Subscriber Scramble: nee

Re: KLM praat/discussie/speculeer corner

Post by Berven »

Gonzo wrote:
B767-300ER wrote:Ik heb het elders al eerder vermeld, maar een enkele(n) alhier (en in andere speculeercorners) draaft wel erg door in zijn fantasie(en).
Men leest een artikel een een krant (zelfs over het woord krant kan je nog discussieren in deze), neemt dit voor waarheid aan en verzint er nog een hele ratseflats bij om maar een leuke droom/fantasie te hebben. Please come-on. Wake up/wordt wakker voor de echte wereld zoals deze nu is.

Straks neemt Martinair KLM nog over, omdat de kleur rood zo mooi staat, gaat Corendon met de A380 XXL (ja er komt een nieuwe versie heb ik gedroomd gefantaseerd dus het is zo) dagelijks 100+ vluchten maken vanaf Amsterdam, stapt AF-KLM over naar one-world omdat hun kleurenschema zo mooi is, en gaat Transavia de gehele 737 vloot vervangen door Fokker 100's omdat we zo dol zijn op Hollands product en gaat daarmee nog long-haul vliegen ook met 3 tussenstops omdat dat makkelijk te combineren is.

Voor de volledigheid: Dromen doen we: gemiddeld genomen in de nacht, in bed, tijdens je slaap, en hou je meestal voor jezelf.

Alsjeblieft, doe jezelf, maar vooral ook een ander een plezier en speculeer hier alleen op dingen die redelijk met feiten onderbouwd kunnen worden, ipv je eigen (onvolwassen) droomwereld als speculatie te zien.
Alleen dan houden we het hier leuk, en nog beter, informatief. (sommige posts hierboven zijn verre van informatief)

$0,02.
:M-):

Maar nog even een vraagje over de Fokker 100's van Transavia die gaan dus rechtstreeks vliegen en niet non-stop? :wink:
Maar een beetje dromen is toch niet zo gek, wie wil niet een A380 in KLM kleuren zien?
Transavia zal nooit met Fokkers vliegen hoor. Ik denk dat ze in de toekomst misschien gaan kijken naar nieuwe generatie vliegtuigen die in de toekomst 737NG's gaan vervangen, denk bijvoorbeeld aan C919 of CS3000 uit Canada! Die zijn stuk goedkoper dan Boeing en Airbus! Dus de stoelprijs per brandstof is zeer belangrijk iets wat de maatschappij kostenbeheersbaar moeten zijn. Maar niet te vergeten is fuelefficeny, want de prijzen zijn heel schommelig per tijdsbestek. Ik denk Transavia nooit met zo'n dure toestellen gaan vliegen, wat de low-cost maatschappijen wel doen bij Boeing of Airbus.
User avatar
ehusmann
Scramble Master
Scramble Master
Posts: 6090
Joined: 03 Aug 2005, 14:34
Location: Loures, Portugal

Re: KLM praat/discussie/speculeer corner

Post by ehusmann »

Gonzo wrote:Nee ze hebben een nieuwe Arnold gevonden en wel met de naam Wouter van Bergen.
Kijken of hij nu ook het net zo waar kan maken als Arnold in de luchtvaart journalistiek.
Kijk eens aan, dat kan nog leuk worden..... Als hij inderdaad verwacht dat KLM met VLA's gaat vliegen (ik heb het stuk niet gelezen) dan heeft hij in elk geval een mooie binnenkomer op Burlage niveau.

Erwin
Image
User avatar
nuckleuz
Scramble Addict
Scramble Addict
Posts: 1515
Joined: 07 Feb 2005, 19:16
Type of spotter: None
Subscriber Scramble: No
Location: Alphen aan den Rijn

Re: KLM praat/discussie/speculeer corner

Post by nuckleuz »

Berven wrote:Je hebt gelijk, ik was ook Amerikaanse toeristen al vergeten, want Curacao heeft wel goede infrastructuur en wel flexibel is.
Huh??? Wie had het hier over Amerikaanse toeristen?
Berven wrote:Airbus A380 kan zeer postief zijn voor touroperators
Een half uur geleden was het nog negatief voor touroperators.
Berven wrote:Dus de tickets van de KLM kan hierdoor wat stuk goedkoper worden als ze met een Airbus 380 vliegen.
Uitleg?
Berven wrote:...dus...Dus...Dus...Dus...
Doe jezelf een lol en hou op met iets te concluderen uit een conclusie die je zelf maakt.

Grt,

Erik
User avatar
nuckleuz
Scramble Addict
Scramble Addict
Posts: 1515
Joined: 07 Feb 2005, 19:16
Type of spotter: None
Subscriber Scramble: No
Location: Alphen aan den Rijn

Re: KLM praat/discussie/speculeer corner

Post by nuckleuz »

Berven wrote:Transavia zal nooit met Fokkers vliegen hoor. Ik denk dat ze in de toekomst misschien gaan kijken naar nieuwe generatie vliegtuigen die in de toekomst 737NG's gaan vervangen, denk bijvoorbeeld aan C919 of CS3000 uit Canada! Die zijn stuk goedkoper dan Boeing en Airbus! Dus de stoelprijs per brandstof is zeer belangrijk iets wat de maatschappij kostenbeheersbaar moeten zijn. Maar niet te vergeten is fuelefficeny, want de prijzen zijn heel schommelig per tijdsbestek. Ik denk Transavia nooit met zo'n dure toestellen gaan vliegen, wat de low-cost maatschappijen wel doen bij Boeing of Airbus.
Kan je de hele post van B767-300ER even lezen? Het is duidelijk dat je dat niet hebt gedaan.
User avatar
Gietje
Scramble Master
Scramble Master
Posts: 3417
Joined: 03 May 2009, 14:33
Type of spotter: If it's got wings and engines...
Subscriber Scramble: Gideon van Dijk
Location: Rotterdam

Re: KLM praat/discussie/speculeer corner

Post by Gietje »

Lekkere ruzie hier weer :P
Over de A380: Heeft Hartman niet ooit aangegeven dat het mogelijk is dat ze met de A380 gaan vliegen, maar dat het nu nog te vroeg is om die dingen te vullen?
Cheers,
Gideon
My photos at Flickr: http://www.flickr.com/photos/39101604@N08/
User avatar
Gonzo
Scramble Die-Hard
Scramble Die-Hard
Posts: 862
Joined: 03 May 2007, 07:40

Re: KLM praat/discussie/speculeer corner

Post by Gonzo »

Berven wrote:
Gonzo wrote:
B767-300ER wrote:Ik heb het elders al eerder vermeld, maar een enkele(n) alhier (en in andere speculeercorners) draaft wel erg door in zijn fantasie(en).
Men leest een artikel een een krant (zelfs over het woord krant kan je nog discussieren in deze), neemt dit voor waarheid aan en verzint er nog een hele ratseflats bij om maar een leuke droom/fantasie te hebben. Please come-on. Wake up/wordt wakker voor de echte wereld zoals deze nu is.

Straks neemt Martinair KLM nog over, omdat de kleur rood zo mooi staat, gaat Corendon met de A380 XXL (ja er komt een nieuwe versie heb ik gedroomd gefantaseerd dus het is zo) dagelijks 100+ vluchten maken vanaf Amsterdam, stapt AF-KLM over naar one-world omdat hun kleurenschema zo mooi is, en gaat Transavia de gehele 737 vloot vervangen door Fokker 100's omdat we zo dol zijn op Hollands product en gaat daarmee nog long-haul vliegen ook met 3 tussenstops omdat dat makkelijk te combineren is.

Voor de volledigheid: Dromen doen we: gemiddeld genomen in de nacht, in bed, tijdens je slaap, en hou je meestal voor jezelf.

Alsjeblieft, doe jezelf, maar vooral ook een ander een plezier en speculeer hier alleen op dingen die redelijk met feiten onderbouwd kunnen worden, ipv je eigen (onvolwassen) droomwereld als speculatie te zien.
Alleen dan houden we het hier leuk, en nog beter, informatief. (sommige posts hierboven zijn verre van informatief)

$0,02.
:M-):

Maar nog even een vraagje over de Fokker 100's van Transavia die gaan dus rechtstreeks vliegen en niet non-stop? :wink:
Maar een beetje dromen is toch niet zo gek, wie wil niet een A380 in KLM kleuren zien?
Transavia zal nooit met Fokkers vliegen hoor. Ik denk dat ze in de toekomst misschien gaan kijken naar nieuwe generatie vliegtuigen die in de toekomst 737NG's gaan vervangen, denk bijvoorbeeld aan C919 of CS3000 uit Canada! Die zijn stuk goedkoper dan Boeing en Airbus! Dus de stoelprijs per brandstof is zeer belangrijk iets wat de maatschappij kostenbeheersbaar moeten zijn. Maar niet te vergeten is fuelefficeny, want de prijzen zijn heel schommelig per tijdsbestek. Ik denk Transavia nooit met zo'n dure toestellen gaan vliegen, wat de low-cost maatschappijen wel doen bij Boeing of Airbus.
Je moet het laatste niet te serieus nemen.
Gonzo

When nothing goes right.......go left.
User avatar
B767-300ER
Scramble Master
Scramble Master
Posts: 8814
Joined: 25 Dec 2007, 08:35

Re: KLM praat/discussie/speculeer corner

Post by B767-300ER »

Berven wrote:Hmm, we weten dat Curacao en Aruba zeer populair is bij de Nederlandse toeristen. Nou ze kunnen met beide eilanden combineren, maar Curacao en Aruba hebben niks met elkaar te maken. Curacao heeft haar vliegveld gemoderniseerd op eisen van deze tijd. Je hebt gelijk, ik was ook Amerikaanse toeristen al vergeten, want Curacao heeft wel goede infrastructuur en wel flexibel is. Sorry, dat ik het eerder gezegd heb, dat was ik even in dromenland geweest.
Wat de KLM betreft kan de reden zijn dat de Airbus A380 inzetten op puur op fuelefficienykostenbesparing, want het kan ook zijn dat de vluchten hier door niet wordt verminderd. Airbus A380 kan zeer postief zijn voor touroperators annex toeristen, ook voor de maatschappij. Volgens mij gaan bijna elke dag ongeveer 400 mensen met de KLM naar Curacao en Aruba vliegen met de 747-400 pax. Dan is er een vrij grote kans dat de Airbus 380 de taak kan overnemen van de 747, dus er kan meer mensen met de vlucht mee. Dus de tickets van de KLM kan hierdoor wat stuk goedkoper worden als ze met een Airbus 380 vliegen. Dus KLM wil graag dus inspelen op onverminderde grote vraag op verschillende routes. Op zich doet een 777-300ER voorlopig prima aan die vraag, wat het betreft de toekomst kan dit alles weer veranderen. Niet alleen carabische bestemmingen van de KLM is intressant voor de A380 superjumbo, maar moeten we ook de routes Amsterdam-New York, Amsterdam-Denspasar met tussenlanding in Jarkata in Indonesië niet vergeten. Dus de KLM boert zeer goed op long-haul routes.
Berven wrote: Transavia zal nooit met Fokkers vliegen hoor. Ik denk dat ze in de toekomst misschien gaan kijken naar nieuwe generatie vliegtuigen die in de toekomst 737NG's gaan vervangen, denk bijvoorbeeld aan C919 of CS3000 uit Canada! Die zijn stuk goedkoper dan Boeing en Airbus! Dus de stoelprijs per brandstof is zeer belangrijk iets wat de maatschappij kostenbeheersbaar moeten zijn. Maar niet te vergeten is fuelefficeny, want de prijzen zijn heel schommelig per tijdsbestek. Ik denk Transavia nooit met zo'n dure toestellen gaan vliegen, wat de low-cost maatschappijen wel doen bij Boeing of Airbus.
Berven,
Dus doe jezelf en dus ons dus eens een plezier en ga dus deze post dus eens lezen en daarna weer lekker slapen dus en hou je kleuterlogica lekker voor je in een speeltuin ofzo.
Deze post waarnaar ik verwijs sloeg dus namelijk voornamelijk op jou!!. Had gehoopt dat het met een algemeen bericht wel door zou dringen (geen zin om op de man te spelen), maar de boodschap kwam kennelijk niet helemaal aan.
:please!:
All times are local times!

Regards, N.
aviodromefriend
Scramble Master
Scramble Master
Posts: 3523
Joined: 03 Dec 2006, 22:10
Type of spotter: zo snel afgekeurd, ik kreeg geen kans S5 te worden
Location: Airshows, EHKD, Where HAT eh took me

Re: KLM praat/discussie/speculeer corner

Post by aviodromefriend »

Ik wist dat ik kort geleden iets fatsoenlijkers over die grote order had gelezen dan wat hier nu in dit topic staat: Uit het Noordhollands Dagblad van afgelopen zaterdag dat ik speciaal uit het oud papier heb gehaald:
KLM kiest voor Boeing én Airbus

SCHIPHOL-Zowel Airbus als Boeing gaan nieuwe vliegtuigen leveren aan Air France-KLM. De luchtvaartmaatschappij heeft al lang geleden een tender uitgeschreven voor minimaal honderd toestellen met een waarde van tientallen miljarden.

Volgens het Franse persbureau AFP worden binnenkort de contracten getekend en worden de bestellingen eerlijk verdeeld over de twee vliegtuigbouwers.
Al eerder liet KLM topman Hartman in deze krant weten zich niet te willen binden aan één vliegtuigbouwer.
Dat vorig jaar de contracten nog niet werden gesloten had volgens hem te maken met de onzekerheid over de te bouwen nieuwe toestellen.
Het concern had haar zinnen gezet op de Boeing 787-9. Maar de eerste Dreamliner moet nog worden afgeleverd aan de eerste klant en het verlengde type dat de KLM wil ligt nog op de tekentafel. Ook Airbus kampt met vertraging van de ontwikkeling van de A350.
De handtekeningen wil men pas zetten als wanneer duidelijk is wanneer die nieuwe toestellen worden afgeleverd, zodat ook helder is wanneer verouderde vliegtuigen zoals de MD11, de 747 en de Airbus A340-300 uit dienst worden genomen.
De KLM had daarom al eerder besloten de MD11 in 2014 te vervangen door gehuurde Airbussen A330-300
De Zamboni heeft kramp in zijn achterwiel
Jan Maarten Smeets, Heerenveen 31 oktober 2009
Michel
Scramble Master
Scramble Master
Posts: 6963
Joined: 05 Oct 2002, 16:09

Re: KLM praat/discussie/speculeer corner

Post by Michel »

Gonzo wrote: wie wil niet een A380 in KLM kleuren zien?
Mwah, ik zit er persoonlijk niet echt op te wachten eigenlijk...
aviodromefriend
Scramble Master
Scramble Master
Posts: 3523
Joined: 03 Dec 2006, 22:10
Type of spotter: zo snel afgekeurd, ik kreeg geen kans S5 te worden
Location: Airshows, EHKD, Where HAT eh took me

Re: KLM praat/discussie/speculeer corner

Post by aviodromefriend »

Michel wrote:
Gonzo wrote: wie wil niet een A380 in KLM kleuren zien?
Mwah, ik zit er persoonlijk niet echt op te wachten eigenlijk...
Ik zit eigenlijk helemaal niet op een A380 te wachten, van welke maatschappij dan ook. Lelijke kist. Zou misschien helpen als de cockpit een stukje hoger zou zitten.

Maar bij de KLM? Met een thuisveld/hub waar je niet volledig met zo'n toestel uit de voeten kunt?( http://forum.scramble.nl/viewtopic.php?f=12&t=64241
Key wrote:
mipo72 wrote:Maar wellicht kan één van de heren/dames welke nog dichter bij het vuur zitten dan moi een uitleg geven??...
"Reeds" 8)
Viaduct is niet sterk genoeg voor deze kisten, en wordt dat voorlopig ook niet gemaakt.

Erik
)

Lijkt me niet, en mocht er ooit een keer een vluchtje zijn die genoeg passagiers zou hebben, denk ik eerder dat er eenmalig eentje uit Parijs wordt overgevlogen.
De Zamboni heeft kramp in zijn achterwiel
Jan Maarten Smeets, Heerenveen 31 oktober 2009
User avatar
Thijs
Scramble Master
Scramble Master
Posts: 5085
Joined: 10 Feb 2003, 13:42
Subscriber Scramble: Thijs
Location: West Intercourse Island
Contact:

Re: KLM praat/discussie/speculeer corner

Post by Thijs »

B767-300ER wrote:
Berven wrote:Hmm, we weten dat Curacao en Aruba zeer populair is bij de Nederlandse toeristen. Nou ze kunnen met beide eilanden combineren, maar Curacao en Aruba hebben niks met elkaar te maken. Curacao heeft haar vliegveld gemoderniseerd op eisen van deze tijd. Je hebt gelijk, ik was ook Amerikaanse toeristen al vergeten, want Curacao heeft wel goede infrastructuur en wel flexibel is. Sorry, dat ik het eerder gezegd heb, dat was ik even in dromenland geweest.
Wat de KLM betreft kan de reden zijn dat de Airbus A380 inzetten op puur op fuelefficienykostenbesparing, want het kan ook zijn dat de vluchten hier door niet wordt verminderd. Airbus A380 kan zeer postief zijn voor touroperators annex toeristen, ook voor de maatschappij. Volgens mij gaan bijna elke dag ongeveer 400 mensen met de KLM naar Curacao en Aruba vliegen met de 747-400 pax. Dan is er een vrij grote kans dat de Airbus 380 de taak kan overnemen van de 747, dus er kan meer mensen met de vlucht mee. Dus de tickets van de KLM kan hierdoor wat stuk goedkoper worden als ze met een Airbus 380 vliegen. Dus KLM wil graag dus inspelen op onverminderde grote vraag op verschillende routes. Op zich doet een 777-300ER voorlopig prima aan die vraag, wat het betreft de toekomst kan dit alles weer veranderen. Niet alleen carabische bestemmingen van de KLM is intressant voor de A380 superjumbo, maar moeten we ook de routes Amsterdam-New York, Amsterdam-Denspasar met tussenlanding in Jarkata in Indonesië niet vergeten. Dus de KLM boert zeer goed op long-haul routes.
Berven wrote: Transavia zal nooit met Fokkers vliegen hoor. Ik denk dat ze in de toekomst misschien gaan kijken naar nieuwe generatie vliegtuigen die in de toekomst 737NG's gaan vervangen, denk bijvoorbeeld aan C919 of CS3000 uit Canada! Die zijn stuk goedkoper dan Boeing en Airbus! Dus de stoelprijs per brandstof is zeer belangrijk iets wat de maatschappij kostenbeheersbaar moeten zijn. Maar niet te vergeten is fuelefficeny, want de prijzen zijn heel schommelig per tijdsbestek. Ik denk Transavia nooit met zo'n dure toestellen gaan vliegen, wat de low-cost maatschappijen wel doen bij Boeing of Airbus.
Berven,
Dus doe jezelf en dus ons dus eens een plezier en ga dus deze post dus eens lezen en daarna weer lekker slapen dus en hou je kleuterlogica lekker voor je in een speeltuin ofzo.
Deze post waarnaar ik verwijs sloeg dus namelijk voornamelijk op jou!!. Had gehoopt dat het met een algemeen bericht wel door zou dringen (geen zin om op de man te spelen), maar de boodschap kwam kennelijk niet helemaal aan.
:please!:
Heren,

Doe ons nu ook eens een plezier en meld klachten over gebruikers en het forum nu eens direct bij de moderators of doe het via een private message naar de moderator / betrokken persoon. Het in het openbaar becommantarieren van elkaar posts (niet op inhoud), spelling, houding, heeft totaal niks te doen met het onderwerp van dit topic. Daarnaast lijdt het alleen maar tot een stroom off-topic berichten, zoals hierboven.

Ook dit geval staat niet op zichzelf en kan breder getrokken worden dan dit ene topic. Dit incidentje draagt ook niet bij aan de beeldvorming van de speculeer corners.

Back to topic.

Thijs
Assume makes an ASS of U and ME.
Post Reply

Return to “'t Praethuys”