TUI NL praat/discussie/speculeer corner
Forum rules
Re: ArkeFly praat/discussie/speculeer corner
Die komen bij ArkeFly
Re: ArkeFly praat/discussie/speculeer corner
Oh zijn ze niet te groot? Niet te zwaar? Kunnen ze de bestemmingen wel aan? Zijn ze wel rendabel? Zijn de registratie voor de registratiefreaks al bekend?
- Gietje
- Scramble Master
- Posts: 3416
- Joined: 03 May 2009, 14:33
- Type of spotter: If it's got wings and engines...
- Subscriber Scramble: Gideon van Dijk
- Location: Rotterdam
Re: ArkeFly praat/discussie/speculeer corner
Te groot? Als er vraag naar zo'n hoeveelheid stoelen is, denk ik het niet. Er zal heus wel goed over nagedacht zijn.Maartje wrote:Oh zijn ze niet te groot? Niet te zwaar? Kunnen ze de bestemmingen wel aan? Zijn ze wel rendabel? Zijn de registratie voor de registratiefreaks al bekend?
De bestemmingen kunnen ze zeker aan, die dingen kunnen 9700 km ver vliegen
- nuckleuz
- Scramble Addict
- Posts: 1515
- Joined: 07 Feb 2005, 19:16
- Type of spotter: None
- Subscriber Scramble: No
- Location: Alphen aan den Rijn
Re: ArkeFly praat/discussie/speculeer corner
De vragen van Maartje waren sarcastisch bedoeldGietje wrote:Te groot? Als er vraag naar zo'n hoeveelheid stoelen is, denk ik het niet. Er zal heus wel goed over nagedacht zijn.Maartje wrote:Oh zijn ze niet te groot? Niet te zwaar? Kunnen ze de bestemmingen wel aan? Zijn ze wel rendabel? Zijn de registratie voor de registratiefreaks al bekend?
De bestemmingen kunnen ze zeker aan, die dingen kunnen 9700 km ver vliegen
- Gietje
- Scramble Master
- Posts: 3416
- Joined: 03 May 2009, 14:33
- Type of spotter: If it's got wings and engines...
- Subscriber Scramble: Gideon van Dijk
- Location: Rotterdam
Re: ArkeFly praat/discussie/speculeer corner
Zo vond ik het anders niet klinkennuckleuz wrote:De vragen van Maartje waren sarcastisch bedoeldGietje wrote:Te groot? Als er vraag naar zo'n hoeveelheid stoelen is, denk ik het niet. Er zal heus wel goed over nagedacht zijn.Maartje wrote:Oh zijn ze niet te groot? Niet te zwaar? Kunnen ze de bestemmingen wel aan? Zijn ze wel rendabel? Zijn de registratie voor de registratiefreaks al bekend?
De bestemmingen kunnen ze zeker aan, die dingen kunnen 9700 km ver vliegen
-
- Scramble Senior
- Posts: 300
- Joined: 16 Mar 2008, 17:58
Re: ArkeFly praat/discussie/speculeer corner
Arkefly gaat niet met 777 vliegen. Gewoon met 5 767's totdat de 787 komt.
- B767-300ER
- Scramble Master
- Posts: 8814
- Joined: 25 Dec 2007, 08:35
Re: ArkeFly praat/discussie/speculeer corner
Volgens het luchtvaartregister zijn de leases van de AHQ en de AHX nog niet verlengd. (lopen af op 29-10-2011)
All times are local times!
Regards, N.
Regards, N.
Re: ArkeFly praat/discussie/speculeer corner
Wat wil dat dan eigenlijk zeggen?B767-300ER wrote:Volgens het luchtvaartregister zijn de leases van de AHQ en de AHX nog niet verlengd. (lopen af op 29-10-2011)
-
- Scramble Senior
- Posts: 300
- Joined: 16 Mar 2008, 17:58
- nuckleuz
- Scramble Addict
- Posts: 1515
- Joined: 07 Feb 2005, 19:16
- Type of spotter: None
- Subscriber Scramble: No
- Location: Alphen aan den Rijn
Re: ArkeFly praat/discussie/speculeer corner
Precies wat er staat?Jwal1996 wrote:Wat wil dat dan eigenlijk zeggen?B767-300ER wrote:Volgens het luchtvaartregister zijn de leases van de AHQ en de AHX nog niet verlengd. (lopen af op 29-10-2011)
Re: ArkeFly praat/discussie/speculeer corner
Misschien dat op dat moment de 1e 777 in dienst komt en we al eerder naar verre bestemmingen gaan vliegen (te ver voor 767) dan gepland, ter opvulling van het gat dat ontstaat vanwege late aflevering van de 787.Jwal1996 wrote:Wat wil dat dan eigenlijk zeggen?B767-300ER wrote:Volgens het luchtvaartregister zijn de leases van de AHQ en de AHX nog niet verlengd. (lopen af op 29-10-2011)
Zodra de 1e 787 in dienst komt zal de 777 dan waarschijnlijk als reserve beschikbaar blijven voor als de 787 stuk staat totdat er meerdere 787's zijn afgeleverd (767 kan nou eenmaal geen ultra lange 787 bestemmingen vliegen en een 777 wel).
Dat is wat ik denk wat er mogelijk is, maar er kunnen nog vele andere theorieen mogelijk zijn.
- B767-300ER
- Scramble Master
- Posts: 8814
- Joined: 25 Dec 2007, 08:35
Re: ArkeFly praat/discussie/speculeer corner
Precies wat er staat. Het leasecontract van de AHQ en de AHX loopt op de genoemde tijden af. En zoalng die niet verlengd zijn, zullen ze op die datum de vloot verlaten.Jwal1996 wrote:Wat wil dat dan eigenlijk zeggen?B767-300ER wrote:Volgens het luchtvaartregister zijn de leases van de AHQ en de AHX nog niet verlengd. (lopen af op 29-10-2011)
All times are local times!
Regards, N.
Regards, N.
- B767-300ER
- Scramble Master
- Posts: 8814
- Joined: 25 Dec 2007, 08:35
Re: ArkeFly praat/discussie/speculeer corner
Ik heb werkelijk geen idee wat de bedoeling is van de 2 777's en wanneer, behalve dat ze ex-SQ zijn.737_KLM wrote:Misschien dat op dat moment de 1e 777 in dienst komt en we al eerder naar verre bestemmingen gaan vliegen (te ver voor 767) dan gepland, ter opvulling van het gat dat ontstaat vanwege late aflevering van de 787.Jwal1996 wrote:Wat wil dat dan eigenlijk zeggen?B767-300ER wrote:Volgens het luchtvaartregister zijn de leases van de AHQ en de AHX nog niet verlengd. (lopen af op 29-10-2011)
Zodra de 1e 787 in dienst komt zal de 777 dan waarschijnlijk als reserve beschikbaar blijven voor als de 787 stuk staat totdat er meerdere 787's zijn afgeleverd (767 kan nou eenmaal geen ultra lange 787 bestemmingen vliegen en een 777 wel).
Dat is wat ik denk wat er mogelijk is, maar er kunnen nog vele andere theorieen mogelijk zijn.
Je verhaal klinkt aannemelijk. BKK en HKT, als ook PVR zou je op die manier rechtsreeks en non-stop ( ) aan kunnen vliegen. Dat gaat met een 76-je niet.
Verder is het wel makkelijk opleiden, daar de flightdecks 777/787 vrijwel identiek zijn. (meen ik)
All times are local times!
Regards, N.
Regards, N.
- B767-300ER
- Scramble Master
- Posts: 8814
- Joined: 25 Dec 2007, 08:35
Re: ArkeFly praat/discussie/speculeer corner
Volgens onbevestigde berichten ziet de winter er zo uit voor TFL's 767:
Dag 1:
AMS-AUA-CUR-AMS
AMS-BJL-AMS
AMS-CUN-PVR-AMS
AMS-SFB-MIA-AMS
Dag 2:
AMS-PUJ-HOG-AMS
AMS-BON-CUR-AMS
AMS-CMB-GOI-AMS
Dag 3:
AMS-CUR-AUA-AMS
AMS-VRA-CUN-AMS
AMS-BJL-BVC-AMS
Dag 4:
AMS-CUR-AMS
AMS-PUJ-MBJ-AMS
Dag 5
AMS-AUA-CUR-AMS
AMS-CUN-AMS
AMS-SFB-MIA-AMS
Dag 6
AMS-BON-AUA-AMS
AMS-CUR-AMS
AMS-VRA-CUN-AMS
AMS-BJL-AMS
Dag 7:
AMS-CUR-AMS
AMS-POP-PUJ-AMS
AMS-MBA-ZNZ-AMS
Kleine aantekening: Dit is voorlopig. Zeker voor de antillenroute kan eea nog wijzigen..
Dag 1:
AMS-AUA-CUR-AMS
AMS-BJL-AMS
AMS-CUN-PVR-AMS
AMS-SFB-MIA-AMS
Dag 2:
AMS-PUJ-HOG-AMS
AMS-BON-CUR-AMS
AMS-CMB-GOI-AMS
Dag 3:
AMS-CUR-AUA-AMS
AMS-VRA-CUN-AMS
AMS-BJL-BVC-AMS
Dag 4:
AMS-CUR-AMS
AMS-PUJ-MBJ-AMS
Dag 5
AMS-AUA-CUR-AMS
AMS-CUN-AMS
AMS-SFB-MIA-AMS
Dag 6
AMS-BON-AUA-AMS
AMS-CUR-AMS
AMS-VRA-CUN-AMS
AMS-BJL-AMS
Dag 7:
AMS-CUR-AMS
AMS-POP-PUJ-AMS
AMS-MBA-ZNZ-AMS
Kleine aantekening: Dit is voorlopig. Zeker voor de antillenroute kan eea nog wijzigen..
All times are local times!
Regards, N.
Regards, N.
- B767-300ER
- Scramble Master
- Posts: 8814
- Joined: 25 Dec 2007, 08:35
Re: ArkeFly praat/discussie/speculeer corner
Pakketreizen naar Puerto Vallarte (Mexico) en Zanzibar (Tanzania) zijn nu boekbaar op arke.nlB767-300ER wrote:Wat ik begrepen heb uiterlijk eind juni. Nog even geduld dusGilissen wrote:Vanaf waarneer kan men retour tickets boeken naar Zanzibar & Dubai? Dat zou toch vanaf eind mei mogelijk moeten zijn?
Kwestie van tijd eerdat de seat-only's ook boekbaar zijn.
All times are local times!
Regards, N.
Regards, N.