Hallo,
Sindskort ondervind ik last van stof dat zich achter het LCD scherm bevind van mijn 50D. Heeft iemand hier ook ervaring mee ? Kan ik dit bij een lokale fotoboer laten reinigen of moet de camera worden opgestuurd naar Canon ?
Alvast bedankt.
Bjorn
Stof achter LCD scherm 50D
Forum rules
-
- Scramble Junior
- Type of spotter: military
- Subscriber Scramble: nee
Re: Stof achter LCD scherm 50D
ik neem an dat je bedoeld stof op je sensor?
heb mijn eos20d al tweemaal gecleand de eerste keer met GREENCLEAN en de twee de maal met Dust-AID, zoek het op er zijn van beide filmpjes te zien hoe je dat moet doen,anders opsturen via de fotohandel kost denk ik 60 euro dat wordt wel in een cleanroom gedaan en je hele camerahuis wordt dan schoongemaakt, een kit van Dust-aid kost 49,95 en je kan er 50x mee doen
gr frank zaal
heb mijn eos20d al tweemaal gecleand de eerste keer met GREENCLEAN en de twee de maal met Dust-AID, zoek het op er zijn van beide filmpjes te zien hoe je dat moet doen,anders opsturen via de fotohandel kost denk ik 60 euro dat wordt wel in een cleanroom gedaan en je hele camerahuis wordt dan schoongemaakt, een kit van Dust-aid kost 49,95 en je kan er 50x mee doen
gr frank zaal
http://www.rofarepair.nl/
Niet zo'n grote reparatie. Bij deze club in Den Haag goede ervaringen. Mijn 10D had een kapot LCD venster. Een paar tientjes.Ze hallen de kap er af en dan van binnen uit een nieuw glas(plastic) er in geklikt. Schoon maken moet dan een kleine ingreep zijn.
Succes
Niet zo'n grote reparatie. Bij deze club in Den Haag goede ervaringen. Mijn 10D had een kapot LCD venster. Een paar tientjes.Ze hallen de kap er af en dan van binnen uit een nieuw glas(plastic) er in geklikt. Schoon maken moet dan een kleine ingreep zijn.
Succes
Kees
Nee want anders had er wel stof op de sensor gestaan en daarvoor weet ik wel waar ik naar toe moetcatbird wrote:ik neem an dat je bedoeld stof op je sensor?
gr frank zaal
Zo de camera is inmiddels weer terug van Rofa, morgen eens kijken of ze het reinigen goed hebben gedaan.
Bjorn
Bjorn