Wie wat waar vliegt daar ? - 2011 MIL
Forum rules
- topgun1984
- Scramble Addict
- Type of spotter: A non cursing 4RTY F4RTY
Re: Wie wat waar vliegt daar ? - 2011 MIL
Iemand een idee voor de twee fighters die in de omgeving van Meerkerk richting duitsland vlogen omstreeks een uurtje of 10? ze zaten erg hoog en zag twee condens strepen ietsjes uit elkaar dus ze vlogen met z'n twee.
Grtz,
TG1984
Grtz,
TG1984
YOU DON'T NEED WHITE LENSES IF YOU GOT A WHITE CAMERA.
-
- Scramble Master
- Subscriber Scramble: Kleintje Pils
Zojuist kwamen 2 Apache's op zo'n 300ft over het huis kachelen (Woudenberg) richting N-O. Beetje te laag... (onze geiten sloegen op hol)
Remco Donselaar
- Stephan Lodewijks
- Scramble Master
- Type of spotter: I shall say this only once: (ex-)MILITARY!!!! :-)
- Subscriber Scramble: Stephan Lodewijks
Die noteer ik voor je levensloop!Kleintje Pils wrote:(onze geiten)
- Thijs
- Scramble Master
- Subscriber Scramble: Thijs
Katwijk, NH90 passing south to north around 14.20
Assume makes an ASS of U and ME.
-
- Scramble Die-Hard
- Type of spotter: Military
- Subscriber Scramble: Withnail
this afternoon (sunday february 20th, around 15.10hrs), over Dronten, Flevoland, at medium high to high level, from west to east a (I think) USAF C-130. Does anyone know which aircraft this was? Thanx
Most likely NAF11 C-130H G-273 336 Sq flying OAT back from de Kooy to Eindhoven via Deelen & Volkel at FL060.Withnail wrote:this afternoon (sunday february 20th, around 15.10hrs), over Dronten, Flevoland, at medium high to high level, from west to east a (I think) USAF C-130. Does anyone know which aircraft this was? Thanx
See also: http://forum.scramble.nl/viewtopic.php?f=64&t=71381
Regards Otto
- Stafhunter
- Scramble Addict
- Subscriber Scramble: Stafhunter
zojuist 12:58u over Rilland Zeeland een helikopter lijkende een Cougar richting Woensdrecht.
[ Post made via Mobile Device ]
[ Post made via Mobile Device ]
F-104 Starfighter patch website http://threshold.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
flown in:
F27-300M C-5
better a spotter with stepladder behind me than a spotter with 50mm in front off me
flown in:
F27-300M C-5
better a spotter with stepladder behind me than a spotter with 50mm in front off me
-
- Scramble Die-Hard
Zojuist zijn er 2 Chinooks vorbij Roermond gevlogen. Vanmorgen hoorde ik ze ook en nu zijn ze weer vertrokken. Volgens mij zijn het 2 RAF Chinooks die naar Brüggen zijn geweest. Ik heb een korte video gemaakt waarbij je ze op afstand kunt zien. Ze vlogen in westelijke richting.
De video: http://www.youtube.com/watch?v=DVy-91kx7_c
De video: http://www.youtube.com/watch?v=DVy-91kx7_c
Check http://www.youtube.com/user/Vipers810 for my spotting and airshow video`s.
Wie weet er wat er vandaag om 1530 voorbij woensdrecht vloog ?
Het klonkt veel zwaarder dan een F-16 maar eer ik buiten was om te kijken was de vogel gevlogen.
Ik denk een take off of een go- around.
Het klonkt veel zwaarder dan een F-16 maar eer ik buiten was om te kijken was de vogel gevlogen.
Ik denk een take off of een go- around.
Ik denk dat je 4 Lib..herstel Reims F-1's hebt gehoord, FAF7833, iemand die gebakjes nog meer ergens gezien boven NL?
Route via overhaed Volkel (FL255) dct Leeuwarden, then VFR overhead Gorredijk, Deelen, heading southwest to Antwerpen.Spine24 wrote:Ik denk dat je 4 Lib..herstel Reims F-1's hebt gehoord, FAF7833, iemand die gebakjes nog meer ergens gezien boven NL?
ATD Reims 14:31LT
ATA Reims 16:12LT
Conform plan 4 kisten en 4 poppetjes
- Stephan Lodewijks
- Scramble Master
- Type of spotter: I shall say this only once: (ex-)MILITARY!!!! :-)
- Subscriber Scramble: Stephan Lodewijks
Wel typisch dat er vandaag vanaf Gilze ook twee KLu Chinooks met z'n tweetjes hebben gevlogen... Quote uit Gilze forum: "D??? + D??? vertrokken met zijn tweetjes."Viper810 wrote:Zojuist zijn er 2 Chinooks vorbij Roermond gevlogen. Vanmorgen hoorde ik ze ook en nu zijn ze weer vertrokken. Volgens mij zijn het 2 RAF Chinooks die naar Brüggen zijn geweest.
Waarom denk je dat ze RAF waren en van en naar Javelin Barracks gingen?
Gr,
Stephan
- Lex
- Scramble Die-Hard
- Subscriber Scramble: Lex
En rond de klok van 4 uur kwamen er ook weer 2 samen terug op Gilze Rijen!Stephan Lodewijks wrote:Wel typisch dat er vandaag vanaf Gilze ook twee KLu Chinooks met z'n tweetjes hebben gevlogen... Quote uit Gilze forum: "D??? + D??? vertrokken met zijn tweetjes."Viper810 wrote:Zojuist zijn er 2 Chinooks vorbij Roermond gevlogen. Vanmorgen hoorde ik ze ook en nu zijn ze weer vertrokken. Volgens mij zijn het 2 RAF Chinooks die naar Brüggen zijn geweest.
Waarom denk je dat ze RAF waren en van en naar Javelin Barracks gingen?
Gr,
Stephan
vandaag 3 F16 komende uit de richting Brabant richting Moerdijkbrug , ze gingen mooi laag