Expected:
Calibration of the navigation aids:
Beech 200 G-FPLE
CLB454 ETD 09h10 / ETA 11h40
CLB454 ETD 12h40 / ETA 15h10
EHGR 07-12-2010
Moderator: SWAT 11
Forum rules
This forum is supervised by GRAS, Scramble only hosts this forum. The basic rules of the Scramble Message Board also apply to this forum, but GRAS may have additional regulations. Dutch is the main language here but English is allowed too. |
- ebauer
- Moderator
- Posts: 12202
- Joined: 14 Jul 2004, 18:58
- Type of spotter: Military, ADS-B, ATC & Helicopters, Reporter
- Location: Amersfoort, NL
Re: EHGR 07/12/2010
http://www.caa.co.uk/application.aspx?c ... gmark=FPLEWim wrote:Expected:
Calibration of the navigation aids:
Beech 200 G-FPLE
CLB454 ETD 09h10 / ETA 11h40
CLB454 ETD 12h40 / ETA 15h10
M1970/10 - ILS RWY28 U/S. 07 DEC 11:00 2010 UNTIL 07 DEC 15:30 2010. CREATED: 06 DEC 13:50 2010
RAMONES 1974 - 1996
Talking Heads 1974 - 1991
Talking Heads 1974 - 1991
- Mick Janssens
- Scramble Die-Hard
- Posts: 671
- Joined: 08 May 2010, 18:00
- Type of spotter: Civil / Military
Re: EHGR 07-12-2010
Volgens mij kwam CLB454 rond 16:20 binnen op EHGR.Wim wrote:Expected:
Calibration of the navigation aids:
Beech 200 G-FPLE
CLB454 ETD 09h10 / ETA 11h40
CLB454 ETD 12h40 / ETA 15h10
Kan iemand dit bevestigen of misschien mijn gedachtes aanpassen?
-
- Scramble Master
- Posts: 3523
- Joined: 03 Dec 2006, 22:10
- Type of spotter: zo snel afgekeurd, ik kreeg geen kans S5 te worden
- Location: Airshows, EHKD, Where HAT eh took me
Re: EHGR 07-12-2010
Misschien het verschil tussen zulu en local times? Ik roep maar wat.Mick Janssens wrote:Volgens mij kwam CLB454 rond 16:20 binnen op EHGR.Wim wrote:Expected:
Calibration of the navigation aids:
Beech 200 G-FPLE
CLB454 ETD 09h10 / ETA 11h40
CLB454 ETD 12h40 / ETA 15h10
Kan iemand dit bevestigen of misschien mijn gedachtes aanpassen?
De Zamboni heeft kramp in zijn achterwiel
Jan Maarten Smeets, Heerenveen 31 oktober 2009
Jan Maarten Smeets, Heerenveen 31 oktober 2009
- Mick Janssens
- Scramble Die-Hard
- Posts: 671
- Joined: 08 May 2010, 18:00
- Type of spotter: Civil / Military
Re: EHGR 07-12-2010
Dat klopt helemaal, maar ik wou alleen even een bevestiging hebben, ik zag het toestel namelijk op een flinke afstandaviodromefriend wrote:Misschien het verschil tussen zulu en local times? Ik roep maar wat.Mick Janssens wrote:Volgens mij kwam CLB454 rond 16:20 binnen op EHGR.Wim wrote:Expected:
Calibration of the navigation aids:
Beech 200 G-FPLE
CLB454 ETD 09h10 / ETA 11h40
CLB454 ETD 12h40 / ETA 15h10
Kan iemand dit bevestigen of misschien mijn gedachtes aanpassen?
- SWAT 11
- Moderator
- Posts: 1723
- Joined: 26 Aug 2002, 22:22
- Type of spotter: S4
- Subscriber Scramble: SWAT 11
- Location: Galder
- Contact:
Re: EHGR 07-12-2010
Hierbij de gehoorde movements via mijn scanner op Gilze-Rijen van 07 december 2010:
BASED
CH-47D 298sqn: Corona 05, Grizzly 33, Grizzly 91
AS.532U-2 300sqn: Wildcat 03
SA.316B 300sqn: -
AH-64D 301sqn: -
# = nightflying
VISITORS
G-FPLE Beech 200 Cobham Flight Inspection "calibrator 454" dep. arr.06/13:39u
G-FPLE Beech 200 Cobham Flight Inspection "calibrator 454" arr. 16:24u/dep.08
AFKORTINGEN
* = de helikopter/vliegtuig is niet geland maar heeft een touch-and-go of een low-aproach gemaakt
x = de helikopter/vliegtuig is over het vliegveld heen gevlogen (lager dan 2000 voet)
f/s = de helikopter/vliegtuig heeft een fullstop gemaakt
cal = calibratievlucht op het veld
, = tussen de tijden, geeft aan dat het toestel op deze tijden in de landing is gezien.
- = tussen de tijden, geeft aan dat het toestel tussen deze tijden (begin- en eindtijd) meerdere malen te zien is geweest in de landing.
/ = tussen de tijden, geeft aan dat het toestel heeft binnengestaan op een van de platformen.
OPMERKINGEN
- Onderstreepte serials zijn afkomstig van SBS-1/Mode-S en zijn dus geen garantie!
- Niet onderstreepte serials zijn afkomstig van mijzelf of personen die voor deze post hun waarneming hier hebben neergezet.
- Bovenstaande log is hetgeen wat gehoord is, er bestaat altijd de mogelijkheid dat er meer gevlogen heeft!
- We zien je aanvullingen en/of correcties graag tegemoet!
BASED
CH-47D 298sqn: Corona 05, Grizzly 33, Grizzly 91
AS.532U-2 300sqn: Wildcat 03
SA.316B 300sqn: -
AH-64D 301sqn: -
# = nightflying
VISITORS
G-FPLE Beech 200 Cobham Flight Inspection "calibrator 454" dep. arr.06/13:39u
G-FPLE Beech 200 Cobham Flight Inspection "calibrator 454" arr. 16:24u/dep.08
AFKORTINGEN
* = de helikopter/vliegtuig is niet geland maar heeft een touch-and-go of een low-aproach gemaakt
x = de helikopter/vliegtuig is over het vliegveld heen gevlogen (lager dan 2000 voet)
f/s = de helikopter/vliegtuig heeft een fullstop gemaakt
cal = calibratievlucht op het veld
, = tussen de tijden, geeft aan dat het toestel op deze tijden in de landing is gezien.
- = tussen de tijden, geeft aan dat het toestel tussen deze tijden (begin- en eindtijd) meerdere malen te zien is geweest in de landing.
/ = tussen de tijden, geeft aan dat het toestel heeft binnengestaan op een van de platformen.
OPMERKINGEN
- Onderstreepte serials zijn afkomstig van SBS-1/Mode-S en zijn dus geen garantie!
- Niet onderstreepte serials zijn afkomstig van mijzelf of personen die voor deze post hun waarneming hier hebben neergezet.
- Bovenstaande log is hetgeen wat gehoord is, er bestaat altijd de mogelijkheid dat er meer gevlogen heeft!
- We zien je aanvullingen en/of correcties graag tegemoet!
Arno Cornelissen
==========================
Canon EOS 20D + Canon BG-E2
Canon EF-S 18-55/3.5-5.6
Canon EF 28-105/3.5-4.5 II USM
Canon EF 100-400/4.5-5.6 L IS ultrasonic
==========================
Canon EOS 20D + Canon BG-E2
Canon EF-S 18-55/3.5-5.6
Canon EF 28-105/3.5-4.5 II USM
Canon EF 100-400/4.5-5.6 L IS ultrasonic