Bij ebay kwam ik dit tegen
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll? ... 0616770859
Vulcan XH558 Engine Ground Run
Forum rules
![]() ![]() | Forum for all news, background, discussions and research on vintage aircraft, warbirds and wrecks & relics (stored, preserved, dumped etc). Actual logs -especially those of active airfields- are preferred to be posted in the appropriate Spotters forums. |
- Stratofreighter
- Scramble Master
Re: Vulcan XH558 Engine Ground Run
Da's een hoop geld! Zeker als je bedenkt dat XH558 alleen maar stil zal blijven staan, dus niet taxien...
Maar ja, wat zou het kosten, alle vier Olympus motoren tegelijkertijd laten draaien, een voor een afwisselend tot aan take off power aan toe![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
Maar ja, wat zou het kosten, alle vier Olympus motoren tegelijkertijd laten draaien, een voor een afwisselend tot aan take off power aan toe
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
FokkerNews.nl per February 2025...
- Gerard
- Scramble Master
- Subscriber Scramble: Jawohl
Ach, 't is voor een goed doelStratofreighter wrote:Da's een hoop geld!
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
. |
/O\
\_______[|(.)|]_______/
o ++ O ++ o
-
- Scramble Master
- Type of spotter: zo snel afgekeurd, ik kreeg geen kans S5 te worden
Waarschijnlijk onafhankelijk van of het iets opbrengt in een veiling moeten de motoren met regelmaat worden gestart in het kader van anti-det runs. Het geld hiervoor moet bij de laatste appeal zijn gedoneerd, omdat ze anders niet door de winter zouden kunnen komen. Die runs vinden afwisselend na 14 of 28 dagen plaats. Wees niet verbaasd als dit tijdens de komende periode tot winter maintenance echt start nog vaker opduikt.Gerard wrote:Ach, 't is voor een goed doelStratofreighter wrote:Da's een hoop geld!
De Zamboni heeft kramp in zijn achterwiel
Jan Maarten Smeets, Heerenveen 31 oktober 2009
Jan Maarten Smeets, Heerenveen 31 oktober 2009