Forum for all matters concerning Amsterdam-Schiphol airport (and control zone, including heliport). Customary language is Dutch, but English is also accepted.
plane66 wrote:Er komt net een 3de Southern Air binnen op het Romeo platform. Weet iemand de reden? Gisteren stond er al 1, die staat er nog, misschien kapot? Degene in oude kleuren is net verplaatst.
Vliegt gewoon op de MH6170 vanuit KUL/TAS en volgens schema → N765SA.
plane66 wrote:Er komt net een 3de Southern Air binnen op het Romeo platform. Weet iemand de reden? Gisteren stond er al 1, die staat er nog, misschien kapot? Degene in oude kleuren is net verplaatst.
N761SA had moeten vertrekken als MH6122, is echter terug gekeerd naar SPL.
N820SA vertrekt om 1820 als 9S6170.
N765SA vertrekt om 1810 als MH6171.
De N761SA is vanmorgen na de pushback en startup teruggekeerd naar R84 met motorproblemen.
Dit was rond 12:30 gemaakt en toen is de machine weer gepushed en opgestart toen bleek er wederom een technisch probleem te zijn.
Aangezien we R84 nodig hebben voor de N765SA, ivm transload van de N765A naar de N820SA, hebben we de N761SA naar R72 laten uitwijken.
Mike
Flown with: KL/MP/LX/SR/LH/HV/AF/RG/BD/VP/LS/FR/TG/RX
Flown on: A312/A319/A320/A321/A332/A388/B732/B733/B734/B73G/B738/B752/B763/B743/M83/RJ85/RJ1H/F70/F100/MD11/E110/CNC/PA28
De N761SA is vanmorgen na de pushback en startup teruggekeerd naar R84 met motorproblemen.
Dit was rond 12:30 gemaakt en toen is de machine weer gepushed en opgestart toen bleek er wederom een technisch probleem te zijn.
Aangezien we R84 nodig hebben voor de N765SA, ivm transload van de N765A naar de N820SA, hebben we de N761SA naar R72 laten uitwijken.