2 berichten van mij verdwenen.
Forum rules
![]() ![]() |
- Nlspot2003
- Scramble Master
2 berichten van mij verdwenen.
Waar zijn me 2 laatste berichten gebleven? Een reactie bij het topic van c=schiphol 3-9 ios verdwenen en een reactie met foto's in het fototopic van amsterdam 3-9 is verdwenen. Wie heeft ze weggehaald of waar zijn ze naartoe verdwenen?
- Hans
- Scramble Master
- Type of spotter: S5 - Military & Civil
- Subscriber Scramble: Yep
Re: 2 berichten van mij verdwenen.
Hi,
General tip (well, actually two tips):
Don't know for sure, though I could guess, but this one has moved to http://www.scramble.nl/forum/viewtopic.php?f=19&t=66458" onclick="window.open(this.href);return false; in "Your Website".Nlspot2003 wrote:Een reactie bij het topic van c=schiphol 3-9 ios verdwenen
Can't find a trace of this one; no move, no deletion, nothing.Nlspot2003 wrote:en een reactie met foto's in het fototopic van amsterdam 3-9 is verdwenen.
General tip (well, actually two tips):
- You can find those posts yourself (when they are still around) by clicking on the button "profile" below any message of your own, and then click on "Search user’s posts" - which is exactly the same thing as I first did.
- If you need to find out why a message was moved or deleted, send a PM to the moderator(s) of that particular forum.
NLspot2003, die link naar jouw foto heb ik verwijderd vanuit het Schiphol topic omdat het een link is naar je eigen web/foto site, vandaar naar Your Website.
Over dat andere weet ik niks, heb zelf ook geen commentaar van je gezien in het fototopic...zie op dit moment zelfs geen fototopic over Amsterdam-Schiphol 03-09-2010![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
Over dat andere weet ik niks, heb zelf ook geen commentaar van je gezien in het fototopic...zie op dit moment zelfs geen fototopic over Amsterdam-Schiphol 03-09-2010
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
- Nlspot2003
- Scramble Master
Ik vind het prima dat je berichten verplaatst maar het is wel zo netjes om het dan bij degene die het bericht geplaatst heb het te melden waar het gebleven is. Ik ga het andere berichtje met foto's wel even opnieuw sturen.
Bestaat toch echt een fototopic van vandaag: http://www.scramble.nl/forum/viewtopic.php?f=41&t=66445" onclick="window.open(this.href);return false;
Bestaat toch echt een fototopic van vandaag: http://www.scramble.nl/forum/viewtopic.php?f=41&t=66445" onclick="window.open(this.href);return false;
- Thijs
- Scramble Master
- Subscriber Scramble: Thijs
Hoi,
Dat is inderdaad netjes maar we doen het niet in alle gevallen. Voornaamste redenen om het niet te doen zijn: de gebruiker zit al zo lang op het forum dat wij aannemen dat hij de regels wel kent. De verplaatsing is dermate minimaal samenvoegen van topics of van het ene forum naar het andere dat het niet de moeite loont om een bericht te sturen. Persoonlijk stuur ik alleen een bericht als een posting heel erg tegen de regels is of als iemand net nieuw is of als het om een uitzonderlijke actie gaat. Een verplaatsing van het foto forum naar your website is in mijn ogen een verplaatsing die meerdere keren per week plaats vind. Als iemand constructief dezelfde "fout" maakt dan wijdt ik er wel een bericht aan.
Mocht je bericht zijn verwijdert dan sturen we in de meeste gevallen wel een pm'tje.
En zoals Hans al aangeeft, het terug vinden van je berichten is vrij makkelijk.
Groeten Thijs
Dat is inderdaad netjes maar we doen het niet in alle gevallen. Voornaamste redenen om het niet te doen zijn: de gebruiker zit al zo lang op het forum dat wij aannemen dat hij de regels wel kent. De verplaatsing is dermate minimaal samenvoegen van topics of van het ene forum naar het andere dat het niet de moeite loont om een bericht te sturen. Persoonlijk stuur ik alleen een bericht als een posting heel erg tegen de regels is of als iemand net nieuw is of als het om een uitzonderlijke actie gaat. Een verplaatsing van het foto forum naar your website is in mijn ogen een verplaatsing die meerdere keren per week plaats vind. Als iemand constructief dezelfde "fout" maakt dan wijdt ik er wel een bericht aan.
Mocht je bericht zijn verwijdert dan sturen we in de meeste gevallen wel een pm'tje.
En zoals Hans al aangeeft, het terug vinden van je berichten is vrij makkelijk.
Groeten Thijs
Assume makes an ASS of U and ME.