04 - 08 - 2010, Alpha Jets op Leeuwarden
Ik las op het forum van Volkel dat er woensdag 4 augustus 4 Franse Alpha jets uit Tours op Leeuwarden komen, en wel de volgende 4 stuks:
FAF6447 Alpha Jet FAF/Tours.
FAF6446 Alpha Jet FAF/Tours.
FAF6445 Alpha Jet FAF/Tours.
FAF6444 Alpha Jet FAF/Tours.
Deze gaan langs Eindhoven om daar een approach te maken en vervolgens door te vliegen naar Leeuwarden, aldus het Volkel-forum.
EHLW 04-08-2010
Forum rules
- eagle-keeper
- Scramble Die-Hard
Re: 04 - 08 - 2010, Alpha Jets op Leeuwarden
Zag dat ze pas om 15.15 vanaf Ramstein vertrekken om dan via EHEH naar EHLW te gaan.
Volgens mij moeten ze de NOTAM van Leeuwarden even lezen, want het veld sluit deze week om 15.30 lokaal, dus dat halen ze nooit en ook de X-servicing is tot het eind van de maand zwaar onder bezet.
Ben benieuwd welke aanpassingen op dit reisschema nog gaan volgen
Volgens mij moeten ze de NOTAM van Leeuwarden even lezen, want het veld sluit deze week om 15.30 lokaal, dus dat halen ze nooit en ook de X-servicing is tot het eind van de maand zwaar onder bezet.
Ben benieuwd welke aanpassingen op dit reisschema nog gaan volgen
- eagle-keeper
- Scramble Die-Hard
Ja dat snap ik dan ook niet.
Want op het Volkel-forum stond het volgende te lezen:
Als het goed is komen de volgende 4 Tours bakken een approach (tussen 15:45LT - 16:15LT) maken op weg naar Ljouwert.
En inderdaad redden ze dat dan nooit, daar heb je helemaal gelijk aan.
Maar zou het niet zo kunnen zijn dat deze kisten al verwacht werden en dat de tijden van de X-servicing en de toren daarop aangepast worden voor deze ene gelegenheid?
We zullen het beleven. Morgen moet het zover zijn.
Want op het Volkel-forum stond het volgende te lezen:
Als het goed is komen de volgende 4 Tours bakken een approach (tussen 15:45LT - 16:15LT) maken op weg naar Ljouwert.
En inderdaad redden ze dat dan nooit, daar heb je helemaal gelijk aan.
Maar zou het niet zo kunnen zijn dat deze kisten al verwacht werden en dat de tijden van de X-servicing en de toren daarop aangepast worden voor deze ene gelegenheid?
We zullen het beleven. Morgen moet het zover zijn.
- ebauer
- Moderator
- Type of spotter: Military, ADS-B, ATC & Helicopters, Reporter
In FPL's worden vaak ook e e n of twee alternates vermeld en wellicht komt deze dan in beeld...
RAMONES 1974 - 1996
Talking Heads 1974 - 1991
Talking Heads 1974 - 1991
Leeuwarden past echt de openingstijden in deze vakantie periode niet aan voor 8 Franse toeristen, ze zullen of vroeger moeten komen of een andere overnachtingsplaats moeten zoeken.
- Stephan Lodewijks
- Scramble Master
- Type of spotter: I shall say this only once: (ex-)MILITARY!!!! :-)
- Subscriber Scramble: Stephan Lodewijks
Fransen komen niet lees ik net in Eindhoven forum.
Heel misschien komt er een kleine goedmaker zometeen. 'NAF 31' is net vertrokken vanaf Eindhoven en is inbound DLN op FL060 en daarna inbound LWD. Omdat ie dus niet echt hoog klimt heb ik 't vermoeden dat ie plannen heeft op Leeuwarden.
Met een beetje geluk is 't de G-781; die zal voor jullie, gewaardeerde noorderlingen, wel nieuw zijn, dus ik duim mee!
Edit: mode-S geeft aan G-781. Nu nog hopen dattie ook daadwerkelijk naar beneden komt bij jullie.
Groeten,
Stephan
Heel misschien komt er een kleine goedmaker zometeen. 'NAF 31' is net vertrokken vanaf Eindhoven en is inbound DLN op FL060 en daarna inbound LWD. Omdat ie dus niet echt hoog klimt heb ik 't vermoeden dat ie plannen heeft op Leeuwarden.
Met een beetje geluk is 't de G-781; die zal voor jullie, gewaardeerde noorderlingen, wel nieuw zijn, dus ik duim mee!
Edit: mode-S geeft aan G-781. Nu nog hopen dattie ook daadwerkelijk naar beneden komt bij jullie.
Groeten,
Stephan
NAF31 draait momenteel zijn rondjes op Leeuwarden in heel strak regen weer
Gelukkig was hij hier 28/7 ook al maar dan in een strak zonnetje
Gelukkig was hij hier 28/7 ook al maar dan in een strak zonnetje
G-781 Is nu bezig op Leeuwarden, maar is geen nieuwtje hoor zuiderlingen!
Nu weer inbound DLN, switching 128.350.
Nu weer inbound DLN, switching 128.350.
- blu109
- Scramble Die-Hard
- Subscriber Scramble: blu109
Check:
http://www.milspotters.nl/database/zoeken/" onclick="window.open(this.href);return false;
Daar staat de g-781 al een keer vermeld.
http://www.milspotters.nl/database/zoeken/" onclick="window.open(this.href);return false;
Daar staat de g-781 al een keer vermeld.
Dat WAREN in dit geval EHEH & EHKDebauer wrote:In FPL's worden vaak ook e e n of twee alternates vermeld en wellicht komt deze dan in beeld...