bij deze zou ik warthog 71 willen bedanken voor de link. door het installeren van het tweede programma loopt alles nu zoals het hoort!
hartelijk dank
Kopieren/plakken
Forum rules
- Richard from Rotterdam
- Scramble Master
Re: Kopieren/plakken
Je moet alleen backuppen als je daadwerkelijk je schijf gaat formatteren. Het herstellen van de schijfbevoegdheden tast je bestanden niet aan, het zorgt ervoor dat eventuele veranderde bevoegdheden worden hersteld en dat de eigenaar van het hoofdaccount weer alles mag lezen schrijven verwijderen etc.Giel wrote:voor ik dat van schijf EHBO doe; moet ik dan ook een back up hebben, want dat heb ik dus niet.
Het is altijd slim om dit te doen wanneer je bijvoorbeeld een softwareupdate hebt geïnstalleerd, of nieuwe programma's hebt toegevoegd.
Ik zou persoonlijk een aparte externe harde schijf houden waarop je wekelijks of maandelijks een backup van je interne harde schijf maakt. Je kunt dit ook doen via time-machine, dan kun je de computer dit automatisch laten doen op vooraf vastgestelde tijdstippen. Zorg er wel voor dat deze schijf Mac geformatteerd is, dat werkt het snelst.
- Warthog 71
- Scramble Senior
Mooi dat het nu werkt, zo zie je maar weer "Google" is je beste vriend....Giel wrote:bij deze zou ik warthog 71 willen bedanken voor de link. door het installeren van het tweede programma loopt alles nu zoals het hoort!
hartelijk dank
Grtz,
Marcel
Assumption is the mother of all f#ckups...
- Ghanz
- Scramble Die-Hard
- Type of spotter: F5
- Subscriber Scramble: Ghanz
Goed te lezen dat het allemaal toch gelukt is!
En dat NTFS-3G is een goede om mee naar mijn werk te nemen. Dus ook ik zeg: Dank je wel Warthog 71.
Greetz,
Hans.
En dat NTFS-3G is een goede om mee naar mijn werk te nemen. Dus ook ik zeg: Dank je wel Warthog 71.
Greetz,
Hans.