Too many connections, around 09:50, 2009-01-30
Forum rules
![]() ![]() |
- Redskin
- Scramble Addict
- Type of spotter: a serial is just paint to brighten up an aircraft
- Subscriber Scramble: Digitaal
Re: Too many connections, around 09:50, 2009-01-30
begint nu toch echt wel een beetje heel irritant te worden. Zowat iedere keer als ik op het forum wil kan ik eerst tig keer de refresh knop gebruiken.
- Thijs
- Scramble Master
- Subscriber Scramble: Thijs
Wij delen die mening!Redskin wrote:begint nu toch echt wel een beetje heel irritant te worden. Zowat iedere keer als ik op het forum wil kan ik eerst tig keer de refresh knop gebruiken.
Aangezien we eind van het jaar naar een nieuwe server verhuizen verwachten wij dat de problemen verleden tijd zijn.
Tot die tijd steken wij onze tijd in het gereed maken van de nieuwe server en website.
Kortom nog even door die zure appel heen bijten...
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Thijs
Assume makes an ASS of U and ME.
- cHabu
- Scramble Master
- Subscriber Scramble: cHabu
General Error
SQL ERROR [ mysql4 ]
User scramble has already more than 'max_user_connections' active connections [1203]
An sql error occurred while fetching this page. Please contact an administrator if this problem persists.
Een paar seconden geleden....
SQL ERROR [ mysql4 ]
User scramble has already more than 'max_user_connections' active connections [1203]
An sql error occurred while fetching this page. Please contact an administrator if this problem persists.
Een paar seconden geleden....
![Image](http://www.chickenwingscomics.com/links/cw468x60.jpg)
=> Sync your files online and across computers with Dropbox. (2GB account is free!)
Only when you can share knowledge, can you enjoy knowledge !
Nu net rond 18:57 ook weer.
Het lijkt erop dat het weer erger wordt.
Groeten Martijn
Het lijkt erop dat het weer erger wordt.
Groeten Martijn
*just doing my thing*
1925 uur ook. Maar zoals besproken en gezegd er word achter de schermen aan gewerkt ![Smashing !! :toppie:](./images/smilies/toppie.gif)
![Smashing !! :toppie:](./images/smilies/toppie.gif)
- FISHER01
- Scramble Master
- Type of spotter: DIE HARD
- Subscriber Scramble: Yups
vandaag is het heel erg id.
greetzz. Jos FISHER01 K.™
![Image](http://farm8.staticflickr.com/7065/6996376731_c8e4abb157_m.jpg)
![Image](http://farm8.staticflickr.com/7065/6996376731_c8e4abb157_m.jpg)
- Redskin
- Scramble Addict
- Type of spotter: a serial is just paint to brighten up an aircraft
- Subscriber Scramble: Digitaal
Het wordt met de dag erger, nu komt generaal error ook alweer dagelijks meerdere malen langs. Als jullie echt tot eind van dit jaar wachten vrees ik dat het scramble forum veel actieve leden gaat verliezen. Even door de zure appel heen bijten duurt volgens mij ook geen 6 maanden.Thijs wrote:
Aangezien we eind van het jaar naar een nieuwe server verhuizen verwachten wij dat de problemen verleden tijd zijn.
Tot die tijd steken wij onze tijd in het gereed maken van de nieuwe server en website.
Kortom nog even door die zure appel heen bijten...![]()
Thijs
Zelf verwacht ik eigenlijk dat het de laatste 2 weken vaker is omdat er nu xtra veel gelet wordt op de announcements rondom de OpenDagen KLu. Na het weekend nog wat foto's van jan en alleman, daarna weer wat rustiger zeker? Zelf kijk ik redelijk veel op Scramble.nl, en vind het wel meevallen hoevaak ik er niet in kan komen. En als het niet lukt: een halve minuut later lukt het wel. Straks is het zomer-reces, wieweet wordt het dan ook nog wel wat drukker, aangezien veel spotters geen reces houden, daar zul je dan gelijk in hebben
gr,
HvH
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
gr,
HvH
Hi John, zo te lezen wacht het Scramble team niet, maar zijn ze bezig met de transitie van de ene naar de andere server. Dat heeft heel wat voeten in de aarde, en het inrichten volgens een first time right principe (wat veel voorbereidingstijd vergt) is veruit te verkiezen boven het snel invoeren en dan alsnog problemen krijgen.Redskin wrote:Als jullie echt tot eind van dit jaar wachten vrees ik dat het scramble forum veel actieve leden gaat verliezen. Even door de zure appel heen bijten duurt volgens mij ook geen 6 maanden.
== All is well, as long as we keep spinning ==
- Hurricane
- Scramble Master
- Type of spotter: F4 + H5
- Subscriber Scramble: Hurricane
Idd, als het 1-2-3-klaar zou zijn was het al lang gebeurtpjotrtje wrote:Hi John, zo te lezen wacht het Scramble team niet, maar zijn ze bezig met de transitie van de ene naar de andere server. Dat heeft heel wat voeten in de aarde, en het inrichten volgens een first time right principe (wat veel voorbereidingstijd vergt) is veruit te verkiezen boven het snel invoeren en dan alsnog problemen krijgen.Redskin wrote:Als jullie echt tot eind van dit jaar wachten vrees ik dat het scramble forum veel actieve leden gaat verliezen. Even door de zure appel heen bijten duurt volgens mij ook geen 6 maanden.
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Er word hard aan gewerkt maar het blijft begrijpelijk irritant om steeds "max connections" in beeld te krijgen.
p.s. als je gelijk inlogd heb je er minder last van (is mijn ervaring).
H.
Groeten,
Ron
Ron
en weer!
General Error
SQL ERROR [ mysql4 ]
- Gerard
- Scramble Master
- Subscriber Scramble: Jawohl
Ja, mijn CTRL+F5 knoppen maken vandaag ook overuren.....
Gerard
![Crying or Very sad :cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)
Gerard
. |
/O\
\_______[|(.)|]_______/
o ++ O ++ o
General Error
General Error
SQL ERROR [ mysql4 ]
SQL ERROR [ mysql4 ]
Het lijkt wel of het met de dag erger wordt.
Grtz,
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Grtz,
Vandaag de andere kant van het verhaal. In de periode 18062010 10:30Z - 18062010 18:27Z totaal geen problemen ondervonden.
Was het overgrote deel van de leden aanwezig op GIRY?![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Was het overgrote deel van de leden aanwezig op GIRY?
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)