Ik hoop niet dat je dat serieus meent. Een beetje serieuze fotograaf kan daar het grootste gedeelte van de dag niet uit de voeten vanwege tegenlicht.Hurricane wrote: Wel uitvoerbaar idee = Iedereen verplaatsen naar het panorama terras, ben je van al het 'gezeur' rondom Schiphol af en zie je alle kisten voorbij komen. H.
Maar we hebben niet allemaal een 500mm lensjeNustyR wrote:Precies, er zijn nog minimaal 79 andere plekken over waar je met gemak met de auto kan komen.
Tja, anno 2010 is het aantal hekken op Schiphol drastisch toegenomen en heb je zo af en toe (hier en daar) een trap nodig. Maar alles hangt af van wat en hoe je wilt fotograferen en dat is dus voor iedereen weer anders.cyclingdutchman wrote: Ik heb in de tachtiger jaren langs de kaagbaan nooit trappen gezien.
Blijft dat de overheid geen zin heeft in lastige dagjesmensen en spotters (het wordt over 1 kam geschoren) en dus voor het gemak maar overal parkeerverboden introduceert om iedereen wegtepesten en en passent ook nog eens lekker te innen. Hopla opgelost. Duh....
Daarnaast ben het met Robin Bamps eens dat door de vele (vaak onnodige en soms onbegrijpelijke) banenwissels op een dag, het niet de oplossing is om maar met de fiets rond te karren. Met de auto mis je al veel, laat staan met de fiets. En met name de spotters die een heel eind rijden om op Schiphol een dagje te spotten, willen wel het uiterste uit hun bezoek halen, daar is niets mis mee.
Ik ben bang dat niemand ook maar 1 cent wil steken in een voor spotters/fotografen mooie oplossing voor deze problematiek. We zullen er mee moeten leren leven.
Grt, Peter