Lees je ook de website van spottersplatformschiphol.nl? Daar is een soortgelijke discussie aan de gang en diverse spotters/deelnemers zijn inmiddels zo wijs geworden dat ze een fiets(je) in de auto propageren waarbij je legaal kunt parkeren en dan overal zonder problemen kunt spotten. Hoef je ook niet continue over je schouder te gluren of er al onraad dreigt. Er is daar ook een kaartje gepubliceerd waar precies op staat aangegeven waar de verbodsborden rond de Polderbaan staan.JS50557 wrote:Ab, ik piep niet, doe verslag van wat er vanmorgen gebeurd is. Waar ik moeite mee heb is de manier waarop het ging. als ik fout ben, ben ik fout, simpel.polderbaan wrote:Piep je ook zo over een bon als je hetzelfde verkeersbord hebt genegeerd in het centrum van je woonplaats?JS50557 wrote:Vanmorgen aan de Boesingheliede kant van de Polderbaan ook getrakteerd op een PV
Er kwam een politiewagen aanrijden en bleef voor keerlus staan.
Na een paar minuten reed hij de keerlus op, stapte een agent uit en riep tegen iedereen dat hij voor alle auto's een pv had opgemaakt... 60 euro valt me nog mee maar ben er wel ziek van.
Of heb je gewoon een hekel aan verbodsborden?
Groeten van Ab Gobets.
Het zijn de dagjesmensen die de problemen veroorzaken waar de om- en aanwonenden over hebben geklaagd en waar de parkeerverboden vandaan zijn gekomen. Helaas kunnen de wetshandhavers niet zien wie spotter is en wie dagjesmens en ik denk ook niet dat wij als echte spotters hier veel aan kunnen veranderen.
Groeten van Ab Gobets.