Triple wrote:
Wel was er vanmorgen weer een overactieve motermuis die een medespotter wegstuurde
op het industrieterrein bij de 36R
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
Moderator: gatso76
![]() ![]() |
Triple wrote:
Wel was er vanmorgen weer een overactieve motermuis die een medespotter wegstuurde
op het industrieterrein bij de 36R
Dat zie je helemaal mis.Qantas wrote:Amerikaanse en Aziatische maatschappijen vertrekken vooral sochtends ( die meestal kaagbaan is ) dit betekend dat de officieele plaats, aan de polder, landend verkeer krijgt, en dus minder Amerikaanse en Aziatische maatschapijen, of zie ik dit mis?
Zo zeg! Als dat inderdaad het geval gaat zijn, dan moet de luchthaven het terras binnenkort maar gewoon helemaal op slot doen.Fogg wrote:Vanmorgen werd ik nota bene op het panoramaterras, bij de F-pier, aangesproken door twee heren van SDBV Beveiliging die graag mijn foto's wilden zien en beweerden dat ik die daar niet mocht maken. Vooral niet met een grote camera, en vooral niet van Amerikaanse vliegtuigen. Er was blijkbaar van Amerikaanse zijde melding van me gemaakt. Ik heb de zaak niet op de spits gedreven, ik moest toch weg, maar het wordt steeds bespottelijker.
Hoi,Fogg wrote:Vanmorgen werd ik nota bene op het panoramaterras, bij de F-pier, aangesproken door twee heren van SDBV Beveiliging die graag mijn foto's wilden zien en beweerden dat ik die daar niet mocht maken. Vooral niet met een grote camera, en vooral niet van Amerikaanse vliegtuigen. Er was blijkbaar van Amerikaanse zijde melding van me gemaakt. Ik heb de zaak niet op de spits gedreven, ik moest toch weg, maar het wordt steeds bespottelijker.
Peter