voor meerdere dingen geldt dat je er goed gemutst ingaat maar er erg slap weer uit komt ja...ehusmann wrote:Niet te vroeg juichen, mijn weekend begint nog niet. Maar, wie het laatst het weekend ingaat, gaat er ook het beste in. (wat dan weer niet voor alles opgaat waar je in kunt)Boudewijn van Oirschot wrote:en voor nu: PRETTIG WEEKEND
Erwin
Nieuw tǿpic!
Forum rules
![]() |
- Polecat
- Scramble Master
- Type of spotter: Omnivore
- Subscriber Scramble: Polecat
Re: Nieuw topic!
I have never drunk milk, and I never will . . . .
- Boudewijn van Oirschot
- Scramble Master
- Type of spotter: Wat niet?
- Subscriber Scramble: Boudewijn van Oirschot
Maar wel meteen de gedachte dat het over 5 dagen weer weekend is.Polecat wrote:voor meerdere dingen geldt dat je er goed gemutst ingaat maar er erg slap weer uit komt ja...ehusmann wrote:Niet te vroeg juichen, mijn weekend begint nog niet. Maar, wie het laatst het weekend ingaat, gaat er ook het beste in. (wat dan weer niet voor alles opgaat waar je in kunt)Boudewijn van Oirschot wrote:en voor nu: PRETTIG WEEKEND
Erwin
Ik zeg altijd maar als iemand vraagt of het goed gaat: goed, want het is bijna weekend.. het kan immers maar vijf dagen zijn voordat je (althans de meesten onder ons) weekend hebben. En wat is nou toch 5 dagen
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
- Scramble Master
- Type of spotter: zo snel afgekeurd, ik kreeg geen kans S5 te worden
120 uur (en daarvan slaap je er altijd ook nog wat van).Boudewijn van Oirschot wrote:En wat is nou toch 5 dagen
De Zamboni heeft kramp in zijn achterwiel
Jan Maarten Smeets, Heerenveen 31 oktober 2009
- Andras
- Scramble Addict
- Type of spotter: Photo only
Kunnen we even on topic blijven nu ja, ik vind het zonde om een nieuw topic te openen terwijl hier al een pittige discussie gaande is of een zeker persoon al iets heeft gedaan en zo ja waarom wel en zo niet dan niet. Altijd weer dat afdwalen en verwijzen naar dat andere topic. Nou daar gaat het helemaal nergens over dus doe maar niet. Wat een mafkees zeg, beetje off topic gaan zitten klagen en dan hier de popiejopie uithangen. Als je duidelijk zegt hoe en wat en uitlegt waar het over gaat dan snapt iedereen het tenminste. Het lijkt zo het kabinet wel. Dus back on topic, en laat zien dat wij hier met zn allen wel weten waar het over gaat, Hans.
P.S. PM me even als het niet duidelijk is anders wordt het zo onoverzichtelijk hier.
[ Post made via Mobile Device ]
P.S. PM me even als het niet duidelijk is anders wordt het zo onoverzichtelijk hier.
[ Post made via Mobile Device ]
-
- Scramble Master
Quote dan wel even die PM hier, zodat we allemaal weten waar we aan toe zijn. Anders krijgen we problemen met voorkennis en zo.Andras wrote:PM me even als het niet duidelijk is anders wordt het zo onoverzichtelijk hier.
- Hurricane
- Scramble Master
- Type of spotter: F4 + H5
- Subscriber Scramble: Hurricane
Ga dan uit van ongeveer 80 actieve uren ... peanuts vergeleken in verhouding lijkt mijaviodromefriend wrote:120 uur (en daarvan slaap je er altijd ook nog wat van).Boudewijn van Oirschot wrote:En wat is nou toch 5 dagen
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Groeten,
Ron
Ron
-
- Scramble Master
quote uit Civil news:
Dus daar is onze nationale natte neus gebleven.Malev chief executive Martin Gauss will remain in his position.
En weer eentje klaar. Op naar de volgende. Denk dat ik er nog 6 doe vandaag!
- Polecat
- Scramble Master
gaat het lukken denk je? het waait wel hard he....Stefan wrote:En weer eentje klaar. Op naar de volgende. Denk dat ik er nog 6 doe vandaag!
Wordt krapjes, net weer 2 terug moeten sturen, nu nog 8 te gaan dus. Waait inderdaad te hard en het is ook al donker en bijna maart..Polecat wrote:gaat het lukken denk je? het waait wel hard he....Stefan wrote:En weer eentje klaar. Op naar de volgende. Denk dat ik er nog 6 doe vandaag!
- Polecat
- Scramble Master
ja wat dat betreft had je beter in een oneven maand kunnen beginnen...Stefan wrote:Wordt krapjes, net weer 2 terug moeten sturen, nu nog 8 te gaan dus. Waait inderdaad te hard en het is ook al donker en bijna maart..Polecat wrote:gaat het lukken denk je? het waait wel hard he....Stefan wrote:En weer eentje klaar. Op naar de volgende. Denk dat ik er nog 6 doe vandaag!
Zit wat in, maar ik weet niet welke maanden oneven zijnPolecat wrote:ja wat dat betreft had je beter in een oneven maand kunnen beginnen...Stefan wrote:Wordt krapjes, net weer 2 terug moeten sturen, nu nog 8 te gaan dus. Waait inderdaad te hard en het is ook al donker en bijna maart..Polecat wrote: gaat het lukken denk je? het waait wel hard he....
Dat zijn de maanden waarin je je altijd wat ellendiger voelt. Tenzij je een vrouw bent, dan is alles anders.Stefan wrote:Zit wat in, maar ik weet niet welke maanden oneven zijn
Erwin
-
- Scramble Master
Voor het niet, dat leeft nog in april 1985. Milleniumbug, kun je dat eten (en zo ja, smaakt het ook nog lekker)?ehusmann wrote:Dat zijn de maanden waarin je je altijd wat ellendiger voelt. Tenzij je een vrouw bent, dan is alles anders.Stefan wrote:Zit wat in, maar ik weet niet welke maanden oneven zijn
Erwin
- Polecat
- Scramble Master
ik heb een lethaal lokdoosje voor millenniumbugs.....reuze gemeen, maar wel handig
dat zijn de maanden die je niet op één hand kunt tellen......Stefan wrote:
Zit wat in, maar ik weet niet welke maanden oneven zijn