De 28e wordt er weer een AN-124 verwacht. Er zijn nog geen tijden bekend.
Greetz
Exp EH-GR 28-12-2009
Moderator: SWAT 11
Forum rules
This forum is supervised by GRAS, Scramble only hosts this forum. The basic rules of the Scramble Message Board also apply to this forum, but GRAS may have additional regulations. Dutch is the main language here but English is allowed too. |
Re: Exp EH-GR 28-12-2009
Hate to disapoint you, maar hij gaat naar Woensdrecht
Je hebt gelijk. Net gehoord dat hij uitwijkt naar woensdrecht. Wat problemen met o.a. verlof voor mensen die er voor terug moesten komen.
Jammer
Jammer
pjottr wrote:Je hebt gelijk. Net gehoord dat hij uitwijkt naar woensdrecht. Wat problemen met o.a. verlof voor mensen die er voor terug moesten komen.
Jammer
Wat dacht je ervan dat hij gewoon op Woensdrecht moet zijn met het oog op reparatie van de Cougar. wat op Gilze voor de Cougar nog niet mogelijk is !!
Geert.
Pjottr had in eerste instantie gewoon gelijk, hij zou in eerste instantie naar Gilze gaan.
- ssb-spotting
- Scramble Die-Hard
- Type of spotter: Everything that's able to fly
- Subscriber Scramble: ssb-spotting
Ja dat is makkelijk gezegd. Maar als je zo'n kist moet afhandelen, en dus de hele dag een drukke werkdag hebt, dan gaat het ook voelen als werk en is de kist een stuk minder interessant dan dat je even een uurtje langs het hek staat voor het nummertje en misschien een foto, en je daarna weer naar huis mag gaan! De eerste keer is het heel bijzonder, de tweede keer is het gewoon en de derde keer denk je "heah verdomme weer zo'n rotvliegtuig".Luamax wrote:Ik geef m'n verlof er graag voor op
Overigens, ik werk zelf niet in de afhandeling maar in het vliegtuigonderhoud. Ben helemaal gek van vliegtuigen en vind het werk dus ook erg leuk! Maar als je met kerstmis staat te sleutelen aan een oude rotbak, terwijl de rest heerlijk aan het kerstdiner zit, is het werk wel even wat minder leuk! Het wordt dus uitwijken voor de spotters van Gilze naar Woensdrecht mochten ze hem willen zien. Ik begrijp de teleurstelling overigens heel goed Hopen voor jullie allemaal dus maar dat hij gauw weer naar Gilze komt, want de laatste tijd begint Woensdrecht ook populair te worden voor de Antonovs!
Danny Buitendijk
NH90 B1.3 Technician
NH90 B1.3 Technician
Ik heb ook daadwerkelijk m'n verlof ervoor moeten inleverenssb-spotting wrote:Ja dat is makkelijk gezegd.Luamax wrote:Ik geef m'n verlof er graag voor op
(plus nog 2 keer in de aankomende kerstvakantie..)