SWEH0013 - C)10/28
F)4/4/4
H)1/1/1
S)0912171315
T)SNOWREMOVAL IN PROGRESS
). 17 DEC 11:15 2009 UNTIL 18 DEC 11:15 2009. CREATED: 17 DEC 11:21 2009
Jimmy
EHGR 17-12-2009
Moderator: SWAT 11
Forum rules
This forum is supervised by GRAS, Scramble only hosts this forum. The basic rules of the Scramble Message Board also apply to this forum, but GRAS may have additional regulations. Dutch is the main language here but English is allowed too. |
- jimmy van drunen
- Scramble Master
- Posts: 6534
- Joined: 23 Dec 2006, 22:32
- Type of spotter: Photographer
- Location: Tilburg, near EHGR RWY28
- jimmy van drunen
- Scramble Master
- Posts: 6534
- Joined: 23 Dec 2006, 22:32
- Type of spotter: Photographer
- Location: Tilburg, near EHGR RWY28
Re: EHGR 17-12-09
Gilze-Rijen veldsituatie (16:40LT)
Bijzonderheden: Veld is (tijdelijk) gesloten vanwege crash/geblokkeerde baan
Zal waarschijnlijk wel een geblokeerde baan zijn, wegens de sneeuwval
----------------
Hopen dat het morgen beter is met een strak zonnetje..., en dan...Slopes
---------------
Weer word al beter; Zicht; 5000 meter, Vries
Bijzonderheden: Veld is (tijdelijk) gesloten vanwege crash/geblokkeerde baan
Zal waarschijnlijk wel een geblokeerde baan zijn, wegens de sneeuwval
----------------
Hopen dat het morgen beter is met een strak zonnetje..., en dan...Slopes
---------------
Weer word al beter; Zicht; 5000 meter, Vries
- Boudewijn van Oirschot
- Scramble Master
- Posts: 2746
- Joined: 16 Feb 2007, 18:16
- Type of spotter: Wat niet?
- Subscriber Scramble: Boudewijn van Oirschot
- Location: Tilburg, NB
Re: EHGR 17-12-09
Nee, Crash.. Antonov 124 van de baan geschoven (baan 10) hé Jimmy
- SWAT 11
- Moderator
- Posts: 1723
- Joined: 26 Aug 2002, 22:22
- Type of spotter: S4
- Subscriber Scramble: SWAT 11
- Location: Galder
- Contact:
Re: EHGR 17-12-2009
Hierbij de gehoorde movements via mijn scanner op Gilze-Rijen van 17 december 2009:
based
CH-47D 298sqn: -
AS.532U-2 300sqn: Wolfhound 66
SA.316B 300sqn: -
AH-64D 301sqn: -
* = avondvliegen
Mode-S logs, based aircrafts: none
visitors
niets/none
afkortingen
* = de helikopter/vliegtuig is niet geland maar heeft een touch-and-go of een low-aproach gemaakt
x = de helikopter/vliegtuig is over het vliegveld heen gevlogen (lager dan 2000 voet)
f/s = de helikopter/vliegtuig heeft een fullstop gemaakt
cal = calibratievlucht op het veld
, = tussen de tijden, geeft aan dat het toestel op deze tijden in de landing is gezien.
- = tussen de tijden, geeft aan dat het toestel tussen deze tijden (begin- en eindtijd) meerdere malen te zien is geweest in de landing.
/ = tussen de tijden, geeft aan dat het toestel heeft binnengestaan op een van de platformen.
Opmerking;
- Onderstreepte serials zijn afkomstig van SBS-1 en zijn dus geen garantie!
- Niet onderstreepte serials zijn afkomstig van mijzelf of personen die voor deze post hun waarneming hier hebben neergezet.
- Bovenstaande log is hetgeen wat gehoord is, er bestaat altijd de mogelijkheid dat er meer gevlogen heeft!
- We zien je aanvullingen en/of correcties graag tegemoet!
based
CH-47D 298sqn: -
AS.532U-2 300sqn: Wolfhound 66
SA.316B 300sqn: -
AH-64D 301sqn: -
* = avondvliegen
Mode-S logs, based aircrafts: none
visitors
niets/none
afkortingen
* = de helikopter/vliegtuig is niet geland maar heeft een touch-and-go of een low-aproach gemaakt
x = de helikopter/vliegtuig is over het vliegveld heen gevlogen (lager dan 2000 voet)
f/s = de helikopter/vliegtuig heeft een fullstop gemaakt
cal = calibratievlucht op het veld
, = tussen de tijden, geeft aan dat het toestel op deze tijden in de landing is gezien.
- = tussen de tijden, geeft aan dat het toestel tussen deze tijden (begin- en eindtijd) meerdere malen te zien is geweest in de landing.
/ = tussen de tijden, geeft aan dat het toestel heeft binnengestaan op een van de platformen.
Opmerking;
- Onderstreepte serials zijn afkomstig van SBS-1 en zijn dus geen garantie!
- Niet onderstreepte serials zijn afkomstig van mijzelf of personen die voor deze post hun waarneming hier hebben neergezet.
- Bovenstaande log is hetgeen wat gehoord is, er bestaat altijd de mogelijkheid dat er meer gevlogen heeft!
- We zien je aanvullingen en/of correcties graag tegemoet!
Arno Cornelissen
==========================
Canon EOS 20D + Canon BG-E2
Canon EF-S 18-55/3.5-5.6
Canon EF 28-105/3.5-4.5 II USM
Canon EF 100-400/4.5-5.6 L IS ultrasonic
==========================
Canon EOS 20D + Canon BG-E2
Canon EF-S 18-55/3.5-5.6
Canon EF 28-105/3.5-4.5 II USM
Canon EF 100-400/4.5-5.6 L IS ultrasonic