Forum for all matters concerning Amsterdam-Schiphol airport (and control zone, including heliport). Customary language is Dutch, but English is also accepted.
Kist is nu boven Leiden opweg naar Polderbaan; afkomstig vanuit MST ... (maar hier is hij iig niet geweest, aldus de reports vanuit MST zelf, dus lijkt het me geen uitwijker)
Seen an all white A340 at 1800lt on G04 or G06 so I guess this is the bird.
(BTW: schiphol.nl gives G06 on the outbound flight tomorrow morning 1100 but still operated by 747-300 PZ-TCM)
rgds,
Chris
PS. thanx Bokkum for telling me that it was parked at the G-even side.
het zou aan mij kunnnen liggen maar ik ben een tijdje bezig geweest met schiphol.nl en op een gegeven moment had ik de vlucht van morgen met 743 PZ-TCM. Nadat ik jou berichtje zag ben ik opnieuw gaan kijken en toen kon ik helemaal geen enkele vlucht van morgen meer ophalen. Geen idee waar dat aan lag maar zo samengevat zou het best aan mij kunnen liggen. Anyway, die A340 stond om 1800lt op SPL en hij zal dus wel gewoon morgen weggaan op de SLM-vlucht. Voor velen waarschijnlijk een aardige bak want de SIA 343's zijn er vroeg uitgegaan en als je hem recentelijk als Khalifa en Etihad niet bent tegengekomen dan is het toch een leuk oude A340-frame (cn117) op SPL.