Post all airshow-related items here. Please keep the postings as informative and to-the-point as possible. Refrain from postings with the sole intention to communicate whether you like the show or not, unless accompanied by arguments that can help others.
Ik wil wel wat Oostblok-toestellen voorbij zien komen. Wat Migs, Illyusion 76, Zo'n Russische Bear.... ook mooi! En aan AN124 static (vliegend mag ook, leuke low approach over het veld heen trekken!) en ach als ze dan toch deze kant opkomen laten ze dan ook een AN225 meebrengen, zie je ook niet dagelijks in Nederland.
Verder een leuk demoteam met Alouette III's (die Portugezen) en wat mij betreft mag er ook best wat civiel tussen zitten. A380/330. En het lijkt civiel maar is militair; die Boeing 747 van Evergreen die wat water over het veld heen dropt! Ook mooi!
En de Starfighter. Van voor mijn tijd maar ben daar wel een beetje weg van Dus is ook welkom!
En ik sluit me bij de rest aan..... heel veel zon! En wat drank betreft neem ik wel "End of the World" mee.... beter dan Heineken slootwater en Bavaria "bier"
evhest wrote:Ja, dat zullen ze natuurlijk graag doen in een land dat voor de JSF kiest!
Jah jah haha dat is waar. Misschien een lachertje vanuit de andere landen die dan zeggen: Die van ons vliegen al,
Nederland: onze is in de geldpot verdwenen
@Aviodromefriend: Wat goed dat je dat hebt onthouden! Ik was op Sanicole enorm verdrietig dat de B-17 er nu wel was, maar die verrekte mist verpeste de boel! Merde!
Verdient een herkansing op EHGR, clownspak heb ik nog dus dat zit wel goed.
Tja, en voor de rest, alles wat de voorgaande jaren niet doorging mag nu dan nog een keer in de herkansing (Canberra, C-17, B-52 etc etc) zie mijn post in wensenlijstje open dag 2009 Volkel....
Daarnaast, indien mogelijk, weer de Typhoon, de MiG-29, en natuurlijk de Vulcan.... aangevuld met F-15...
En alle Hunters uit Zweden, Zwitserland en Nederland in formatie, dat zal menig persoon tot wenen beroeren, inclusief de Clown
(the tears of a Clown, was dat niet een oud liedje?)
Overigens ben ik weinig op Scramble te vinden, prive enorm druk (wel positief), en nu dus meer lezer dan poster, dus ik volg op de ontwikkelingen op zijn tijd.
O, en aan JVR audiovisual: De DVD is qua beelden goed, netjes! Idee van alleen vliegtuiggeluid is ook goed, alleen: neem het harder op svp, zoals in voorgaande edities. De take-offs van de F-16´s op de DVD van EHLW op 2006 waren goed, net als de airfield attack. Neem deze tip svp mee als onderdeel van het wensenlijstje voor 2010 EHGR. Hoe moet een vliegtuigliefhebber anders de winter doorkomen?
Zo, en dan nu met Dolby Surround Pearl Harbour verder kijken.
Ik heb afgelopen juni een bezoek gebracht aan Rotores de Portugal, maar helaas heeft men ook daar te maken met kleinere budgetten. Ik heb hun gevraagd of een optreden in NL mogelijk was, maar men meldde mij dat zelfs shows in Spanje gecancceld waren vanwege de euri's.