St. Elisabeth Ziekenhuis Tilburg
Forum rules
This forum is the successor of the former Dutch-copters mailgroup. It is run jointly by Dutch-copters and Scramble. |
- jimmy van drunen
- Scramble Master
- Type of spotter: Photographer
Re: St. Elisabeth Ziekenhuis Tilburg
Iemand enig idee over de spotterslocatie op dit terrein, valt er goed te fotograferen en hoe? (van voren, zijkant achteren...)
Zijn er (toevallig) ook al tijden bekend?, of is het gewoon op puur geluk, wou misschien morgen een kijkje gaan nemen.
Jimmy
Zijn er (toevallig) ook al tijden bekend?, of is het gewoon op puur geluk, wou misschien morgen een kijkje gaan nemen.
Jimmy
- sar 303 sqn
- Scramble Die-Hard
- Type of spotter: F1 - Helicopters
- Subscriber Scramble: Ja
Ik ken de locatie op zich niet maar als je het op Bing Maps met bird's eye bekijkt lijkt het erop dat er redelijk te platen is.
Maar volgens mij is het net als bij elk ziekenhuis afwachten of er wat komt.
Maar volgens mij is het net als bij elk ziekenhuis afwachten of er wat komt.
Grz.
Jan
Jan
- jimmy van drunen
- Scramble Master
Bedankt, had ik inderdaad nog niet op gekeken! ~, is het eigenlijk wel legaal daar te fotograferen...?
- ebauer
- Moderator
- Type of spotter: Military, ADS-B, ATC & Helicopters, Reporter
Beste Jimmy, er is geen lijndienst op dit soort locaties en landingen terplekke zijn dan ook volstrekt willekeurig!jimmy van drunen wrote:Iemand enig idee over de spotterslocatie op dit terrein, valt er goed te fotograferen en hoe? (van voren, zijkant achteren...)
Jimmy
Als er geen patient word gebracht is het vaak de dokter die opgehaald word na te zijn meegereden met de ambulance.
Gezien de onvoorspelbaarheid zou ik zelf niet gaan wachten op een dergelijke stek. Ook is het maar afwachten of je aanwezigheid als spotter op prijs word gesteld...
RAMONES 1974 - 1996
Talking Heads 1974 - 1991
Talking Heads 1974 - 1991
- jimmy van drunen
- Scramble Master
Bedankt voor je antwoord Ernesto, dit had ik al verwacht...