FUN: This is how we work......
Forum rules
- ebauer
- Moderator
- Type of spotter: Military, ADS-B, ATC & Helicopters, Reporter
Re: FUN: This is how we work......
......including obstacles like this...... (I ment the blue van!)
RAMONES 1974 - 1996
Talking Heads 1974 - 1991
-
- Scramble Addict
- Type of spotter: F4.5
- Subscriber Scramble: Hans Rolink
Prominent Volkel Air Show visitor Mr. Pieter van Vollenhoven (for you non-Dutch readers, he is HM Queen Beatrix's brother in law), with some of the equipment he used a minute before. Mr. Pieter used the Canon 100-400 visible in the image.
I blurred out the faces of those in the image who would otherwise be recognisable.
Hans.
I blurred out the faces of those in the image who would otherwise be recognisable.
Hans.
Last edited by Hans Rolink on 21 Jun 2009, 12:06, edited 2 times in total.
- Stafhunter
- Scramble Addict
- Subscriber Scramble: Stafhunter
for him no traffic jam
they told him he must visit Volkel for playing on a wing (piano ) and was shocked when he saw so many wings
here you can hear his talent 30 years ago, listing from 1:16sec http://www.youtube.com/watch?v=SGb7FBjW3fw" onclick="window.open(this.href);return false;
they told him he must visit Volkel for playing on a wing (piano ) and was shocked when he saw so many wings
here you can hear his talent 30 years ago, listing from 1:16sec http://www.youtube.com/watch?v=SGb7FBjW3fw" onclick="window.open(this.href);return false;
F-104 Starfighter patch website http://threshold.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
flown in:
F27-300M C-5
better a spotter with stepladder behind me than a spotter with 50mm in front off me
flown in:
F27-300M C-5
better a spotter with stepladder behind me than a spotter with 50mm in front off me
- Thijs
- Scramble Master
- Subscriber Scramble: Thijs
Mr Pieter van Vollenhoven is also a very fanatic birdspotter, the real one's not the iron versions
Assume makes an ASS of U and ME.
-
- Scramble Master
- Type of spotter: zo snel afgekeurd, ik kreeg geen kans S5 te worden
Not just birds, he is in all animals.Thijs wrote:Mr Pieter van Vollenhoven is also a very fanatic birdspotter, the real one's not the iron versions
De Zamboni heeft kramp in zijn achterwiel
Jan Maarten Smeets, Heerenveen 31 oktober 2009
Jan Maarten Smeets, Heerenveen 31 oktober 2009
- Warthog 71
- Scramble Senior
Leeuwarden wrote:Op één of andere manier vind ik plaatjes die geschoten zijn met een telelens mooier. Zal misschien ook komen omdat ik zelf handiger ben met meer millimeters dan met weinig millimeters... Maar ja... Ze wilden niet aan de kant
Ik zit met m'n tele nooit in de weg voor die 50mm boy's! en dat ze er ff voor staan is ook geen probleem, alleen jammer dat die dia nichten er een dag over doen om een paar films Kodachrome vol te schieten! (Ik noem geen namen maar zie er een paar staan, zelfs zonder camera )Gus wrote:Tja de multimilimeters en minimilimeters zitten elkaar helaas nog wel eens in de weg.
Gelukkig stopt Kodak met de productie van deze "munitie" en zijn we er binnenkort misschien vanaf! Ik ga ervan uit dat deze die-hard 50mm Kodachrome boy's niet overstappen op een andere dia film, daarmee zouden ze zich toch wel ronduit belachelijk maken...
Grtz,
Marcel
Assumption is the mother of all f#ckups...
- ebauer
- Moderator
Ik bekijk mijn diafilms nog steeds met veel plezier en (waarschijnlijk) velen met mij alleen begrijp ik niet waarom nu hele volksstammen 'dia nichten' worden genoemd...Warthog 71 wrote:
Ik zit met m'n tele nooit in de weg voor die 50mm boy's! en dat ze er ff voor staan is ook geen probleem, alleen jammer dat die dia nichten er een dag over doen om een paar films Kodachrome vol te schieten! (Ik noem geen namen maar zie er een paar staan, zelfs zonder camera )
Gelukkig stopt Kodak met de productie van deze "munitie" en zijn we er binnenkort misschien vanaf! Ik ga ervan uit dat deze die-hard 50mm Kodachrome boy's niet overstappen op een andere dia film, daarmee zouden ze zich toch wel ronduit belachelijk maken...
Grtz,
Marcel
Ieder z'n hobby, toch?
RAMONES 1974 - 1996
- Redskin301
- Scramble Addict
- Type of spotter: Graphical
- Subscriber Scramble: nee
Ik zou ze geen dianichten noemen maar ik weet exact wat Marcel bedoeld =]
- Leeuwarden
- Scramble Addict
Hmmm... slecht humeur, Marcel? De foto is bedoeld als grapje. Dat was misschien niet helemaal duidelijk...
Don't steal my pictures...
- Warthog 71
- Scramble Senior
Sorry Ernesto, het was niet als belediging bedoeld en zal dit woord terugnemen en vervangen door “Diaverkopers”. En nee “leeuwarden” ik heb geen slecht humeur, dat kan namelijk bijna niet met dit heerlijke weer! Dat slechte humeur kreeg ik wel op het moment toen jij de foto genomen hebt en met mij nog hele “volksstammen”. Inderdaad, en daar heeft Ernesto helemaal gelijk in, “ieder zijn hobby” iets waar ik helemaal achter sta. Maar helaas zijn er een aantal mensen (vaak dezelfde personen) die dit zelf vergeten, op Wittmund heb ik met kromme tenen staan wachten tot een paar mensen klaar waren met hun hobby. Deze mensen waren werkelijk idioot lang bezig met het vol knallen van hun films, na film 1 moest de kist even gedraaid om wederom een film vol te knallen en toen ik later wederom langs deze F-4 kwam lopen waren deze personen wederom bezig met het verplaatsen van de kist om vervolgens, je raad het al, weer een film vol te knallen. Natuurlijk had ik m’n 49,99mm lens kunnen hanteren om vervolgens ook een foto te maken maar dat is nu net niet mijn ding.ebauer wrote:
Ik bekijk mijn diafilms nog steeds met veel plezier en (waarschijnlijk) velen met mij alleen begrijp ik niet waarom nu hele volksstammen 'dia nichten' worden genoemd...
Ieder z'n hobby, toch?
Normaal zou ik dit forum niet gebruikt hebben om mijn gevoel te uiten, maar toevallig zag ik deze foto die in mijn ogen boekdelen spreekt, een gevoel wat hele “volksstammen” met mij zullen delen, en kon ik het vervolgens "niet laten"
Nogmaals sorry, en dan gaan we nu weer
Grtz,
Marcel
Assumption is the mother of all f#ckups...
Ieder zijn hobby en ik zou in god niet weten wat voor type is (behalve US Air Force) maar hij was moeilijk te fotograveren met iedereen er om heen. Zelfs met 50mm (en 18mm!) want de hekken stonden dicht bij de kist.Warthog 71 wrote: Nogmaals sorry, en dan gaan we nu weer
Grtz,
Marcel
Voor onderstaande foto op een container geklommen! And think about basic rule D because I like this topic!
- ssb-spotting
- Scramble Die-Hard
- Type of spotter: Everything that's able to fly
- Subscriber Scramble: ssb-spotting
Bendavid2 wrote: ik zou in god niet weten wat voor type is (behalve US Air Force)
Het is een C-17 Globemaster
Danny Buitendijk
NH90 B1.3 Technician
NH90 B1.3 Technician
- ebauer
- Moderator
Excuses aanvaard! Bedankt!Warthog 71 wrote: Sorry Ernesto, het was niet als belediging bedoeld en zal dit woord terugnemen en vervangen door “Diaverkopers”. En nee “leeuwarden” ik heb geen slecht humeur, dat kan namelijk bijna niet met dit heerlijke weer! Dat slechte humeur kreeg ik wel op het moment toen jij de foto genomen hebt en met mij nog hele “volksstammen”. Inderdaad, en daar heeft Ernesto helemaal gelijk in, “ieder zijn hobby” iets waar ik helemaal achter sta. Maar helaas zijn er een aantal mensen (vaak dezelfde personen) die dit zelf vergeten, op Wittmund heb ik met kromme tenen staan wachten tot een paar mensen klaar waren met hun hobby. Deze mensen waren werkelijk idioot lang bezig met het vol knallen van hun films, na film 1 moest de kist even gedraaid om wederom een film vol te knallen en toen ik later wederom langs deze F-4 kwam lopen waren deze personen wederom bezig met het verplaatsen van de kist om vervolgens, je raad het al, weer een film vol te knallen. Natuurlijk had ik m’n 49,99mm lens kunnen hanteren om vervolgens ook een foto te maken maar dat is nu net niet mijn ding.
Normaal zou ik dit forum niet gebruikt hebben om mijn gevoel te uiten, maar toevallig zag ik deze foto die in mijn ogen boekdelen spreekt, een gevoel wat hele “volksstammen” met mij zullen delen, en kon ik het vervolgens "niet laten"
Nogmaals sorry, en dan gaan we nu weer
Grtz,
Marcel
Laten we verder vooral doorgaan met dit topic
RAMONES 1974 - 1996
- warthog64
- Scramble Addict
- Subscriber Scramble: Nope
- Location: Woudenberg. the Netherlands. 52O 05'02,5"N 5O 24'40,4"O