Correct, just landed rwy 06.FARO wrote:And FlightAware UC1502 08:59 GMT that is 10:59 L ? just 2 min div.
EDIT
Moderator: gatso76
Correct, just landed rwy 06.FARO wrote:And FlightAware UC1502 08:59 GMT that is 10:59 L ? just 2 min div.
06Diarto wrote:Correct, just landed rwy 24.FARO wrote:And FlightAware UC1502 08:59 GMT that is 10:59 L ? just 2 min div.
Blijkbaar staat het oude schema nog in het CISS. Sinds de 777 naar AMS vliegt heeft LAN een nieuw schema. Zo is er bijvoorbeeld ook geen zaterdagvlucht meer. Deze komt weer terug, als de 2e 777 aan LAN is afgeleverd.jfaltena wrote:That was a snapshot of the CISS as of 21.18 local, yesterday... many changes have happened in the meantime, I guess...Ger wrote:how accurate is the avaitionphotos.net list as this flight shows an arrival time of 20.15 hrs?
Grtz, John
Nog een slechte afhandelaar!!!!! hahahahaMichel wrote:Blijkbaar staat het oude schema nog in het CISS.
Die Corendon draaide heel vroeg in, dacht eerst dat hij de 36R nog wilde proberen, draaide toen terug en dacht de 06 nog te kunnen halen, en toen maar terug in westelijke richting en weer klimmen en opnieuw naar de 06. Ben benieuwd wat de passagiers van deze capriolen gevonden hebben, met de Turkisch crash nog in het achterhoofd !Gietje wrote:Zag net wat raars:
Ik woon in Voorhout, ongeveer 30 kilometer ten zuiden van Schiphol, komt er een Corendon 737 over vanuit de richting Schiphol. Hij vloog echter erg laag (te laag om een opgestegen jet te zijn) en had zijn landingsgestel al naar beneden, boven mijn dorp maakte hij een bocht een vloog toen weer richting de Kaagbaan, weet iemand iets meer hierover?
Mwah, de opties zijn vrij simpel:Maximus121 wrote:benieuwd wat er allemaal aan de hand is.
IB = EC-JFNRicardo 767-200ER wrote:Heeft tegen de tijd iemand de Regi's van de volgende vluchten:
IB A320 MAD STA 16:45
AY A320 HEL STA 17:45
DHL 752F LEJ STA 20:25
JP CRJ1 LJU STA 20:35
DY 738 OSL STA 20:55
DY 73H CPH STA 21:00
8I CRJ BRI STA 21:05
Mvg ricardo
Dat was de Cabo Verde Airlines B757....Wij (bij 06) dachten dat hij naar 36R werd gestuurd, maar hij draaide weer naar het westen (via zuid) en maakte hoogte en werd overgedaan naar 131.15, die deze kist weer oplijnde voor 06 en er werden veel extra instructies aan de piloten gegeven. zoals de runway frequentie en de richting(en) naar de baan en de te volgen hoogte. Uiteindelijk heeft de kist een soort 8je gevlogen..en is zonder problemen om 06 geland.Maximus121 wrote:Ik heb hem op SBS gezien! Hij kwam van PAMPUS en daalde naar 1200ft en wilde een final maken van 4 miles ongeveer. Ik woon tussen de kaagbaan en CH in. Vaak komen er dan vliegtuigen over die een 6 miles final maken. Ik vond het al raar dat ie zo een korte final maakte. Zag hem inderdaad later een going around maken. Net ook de TRA946 die een 3 miles final naar rechts draait om het opnieuw te proberen. Vanmorgen ook een B757-200 vanaf RIVIR die naar CH ging daarna richting kaagbaan ging en toen weer plotseling een rondje maakte! Ik ben ook wel benieuwd wat er allemaal aan de hand is.
Groetjes
Max