IE 8
Forum rules
IE 8
Zijn er op het MB mensen die werken met IE 8?
Wat zijn de ervaringen?
Zelf werd ik afgelopen vrijdag geconfronteerd met een update en sinsdien ondervind ik problemen met het benaderen/openen van bepaalde sites.
Bij voorbaat dank voor een antwoord.
Lex.
Wat zijn de ervaringen?
Zelf werd ik afgelopen vrijdag geconfronteerd met een update en sinsdien ondervind ik problemen met het benaderen/openen van bepaalde sites.
Bij voorbaat dank voor een antwoord.
Lex.
Re: IE 8
Ja, ik heb dat probleem ook. Maar het ligt volgens mij niet aan de URL of de site, maar aan IE8 zelf. Als een URL niet geopend wordt, dan kan ik meestal wel de pagina zichtbaar maken door 'm in een volledig nieuw IE8 venster te openen. Maar openen in een ander tabje binnen hetzelfde IE8 venster lukt dan niet.
Herbert
Herbert
Enjoy!
-
- Scramble Senior
- Type of spotter: S1(Radio+SBS)
Ben al een aantal maanden IE8 aan het testen geweest om problemen met sites en webapplicaties te voorkomen op een hoop sites heb ik al problemen ervaren zoals ook hier op het oude message board met Smilies toevoegen maar ook de ANWB, NS, Microsoft, en een hoop forums die op basis van een oudere versie phpBB draaien.
Voor IE8 is voor mij de oplossing tot op heden om deze sites in de Compatibiliteits modus te openen en deze sites toe te voegen aan deze modus zodat ze altijd 'goed' weergegeven worden (Extra --> Compatibiliteitsweergave en Extra --> Instellingen voor Compatibiliteitsweergave).
Grappige is dat bij de eerste Beta van IE8 zelfs Hotmail niet te bedienen was (knoppen om mail te verzenden werkten niet).
Al met al: Lang leve Firefox wat mij betreft!
Suc6 aan iedereen als je met Windows werkt en automatische updates hebt want: "Internet Explorer 8 komt naar u toe deze lente!
Groeten,
Marijn
Voor IE8 is voor mij de oplossing tot op heden om deze sites in de Compatibiliteits modus te openen en deze sites toe te voegen aan deze modus zodat ze altijd 'goed' weergegeven worden (Extra --> Compatibiliteitsweergave en Extra --> Instellingen voor Compatibiliteitsweergave).
Grappige is dat bij de eerste Beta van IE8 zelfs Hotmail niet te bedienen was (knoppen om mail te verzenden werkten niet).
Al met al: Lang leve Firefox wat mij betreft!
Suc6 aan iedereen als je met Windows werkt en automatische updates hebt want: "Internet Explorer 8 komt naar u toe deze lente!
Groeten,
Marijn
- ILSlover
- Scramble Junior
- Subscriber Scramble: ILSlover
Ik heb IE8 ook draaien. Wat is dat een *#(*##*@ browser zeg pagina's openen de ene keer wel en de andere keer weer niet. Is gewoon geen touw aan vast te knopen. Ben blij dat ik ook Chrome heb en Firefox.
Greetz Daniël.
To design a flying machine is nothing. To build one is something. But to fly is everything.
(By Ferdinand Ferber dedicated to Otto Lilienthal 1898)
To design a flying machine is nothing. To build one is something. But to fly is everything.
(By Ferdinand Ferber dedicated to Otto Lilienthal 1898)
-
- Scramble Senior
Sinds ik Firefox heb ontdekt heb ik IE nooit meer gebruikt. Gebeurde regelmatig dat een URL met IE niet opende of bleef hangen, terwijl deze met Firefox direkt opende. Toen wist ik 't wel...
-
- Scramble Senior
- Type of spotter: F5
Ik gebruik nu ook alleen Firefox 3, met IE kloppen de websites vaak ook niet.
▪ Canon EOS 350D + BG-E3
▪ Canon EF-S 18-55mm f3.5-5.6
▪ Canon EF-S 55-250mm f4-5.6 IS
▪ Canon EF 70-300mm f/4-5.6 IS USM
▪ Canon 50mm f/1.8 II *New*
▪ Canon EF-S 18-55mm f3.5-5.6
▪ Canon EF-S 55-250mm f4-5.6 IS
▪ Canon EF 70-300mm f/4-5.6 IS USM
▪ Canon 50mm f/1.8 II *New*
- Richard from Rotterdam
- Scramble Master