Als ik mijn D1X (firmware 1.10) gebruik in combinatie met mijn sigma 50-500 constateer ik veel onscherpe platen, terwijl dit niet het geval is in combinatie met mijn F5. Heeft iemand enig idee waar het aan kan liggen?
Alvast bedankt.
Onscherpte Nikon D1X met sigma 50-500
Forum rules
- Iwan Bogels
- Scramble Addict
- Subscriber Scramble: Iwan Bogels
Re: Onscherpte Nikon D1X met sigma 50-500
Hi PuntMuts,
Helaas kan ik je niet een concrete oplossing bieden voor je onscherpte probleem, maar ik wil wel graag de vrijheid nemen om een opmerking te plaatsen. Je hebt het een Bang&Olufsen onder de camera's gekocht en zet er de transistorradiospeaker onder de lenzen op.
Het glaswerk bepaalt de kwaliteit van je foto, niet de camera.
Sorry, maar dit moest ik even kwijt.
Groetjes,
Iwan
Helaas kan ik je niet een concrete oplossing bieden voor je onscherpte probleem, maar ik wil wel graag de vrijheid nemen om een opmerking te plaatsen. Je hebt het een Bang&Olufsen onder de camera's gekocht en zet er de transistorradiospeaker onder de lenzen op.
Het glaswerk bepaalt de kwaliteit van je foto, niet de camera.
Sorry, maar dit moest ik even kwijt.
Groetjes,
Iwan
"Je hebt het een Bang&Olufsen onder de camera's gekocht en zet er de transistorradiospeaker onder de lenzen op"
Grrrrr Johan
Grrrrr Johan
- Key
- Site Admin
- Type of spotter: F2
- Subscriber Scramble: U bet
Interessant om te weten zou zijn wat puntmuts met de resultaten uit de F5 deed. Foto's printen op 9x13, dia's projecteren op 1.80m breed of iets daar tussenin? Als het inderdaad onvolkomenheden van de lens zijn die je ziet nu, zouden ze in bovengenoemd geval twee ook te zien geweest moeten zijn. In geval één vallen ze waarschijnlijk helemaal niet op.
Erik
N.B. Leuke username. Tovenaar of stewardess in de business class?
Erik
N.B. Leuke username. Tovenaar of stewardess in de business class?
Climb to 20ft, we're leaving a dust trail