vandaag nog een leuke widebody in de pijplijn... nadere info volgt zodra ik die kan vrijgeven.
Sommigen zullen nu dan wel een idee hebben denk ik
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Gr.
Eric
Moderator: gatso76
![]() ![]() |
Ik heb nog wel wat voor de vroege vogels ...skycruiser wrote:Hoi,
vandaag nog een leuke widebody in de pijplijn... nadere info volgt zodra ik die kan vrijgeven.
Sommigen zullen nu dan wel een idee hebben denk ik![]()
Gr.
Eric
De bezoeker wordt op 30 januari verwacht en gaat waarschijnlijk naar het Y-platform.skycruiser wrote:vandaag nog een leuke widebody in de pijplijn... nadere info volgt zodra ik die kan vrijgeven.
Sommigen zullen nu dan wel een idee hebben denk ik![]()
Dit lijkt me toch niet zo moeilijk. Verdere speculaties, dromen en klachten worden verwijderd (de eerdere staan in ons archief).Key wrote:Alleen echte info aub.
Routing HND-AMS-ZRH.James wrote:Nu officieel in het ciss vertrek JAF1102 om 1500 een 747-400 en in dit geval staat JAF voor JAPAN AIR FORCE komt binnen
op de 30e om 2305
Hint, lees één van de bovenstaande berichten eens goed doorRicardo 767-200ER wrote:Enig idee waar deze 744 geparkeerd wordt?
Gr ricardo
Nu die er toch instaat, vlucht wordt uitgevoerd met de 20-1101.James wrote:Nu officieel in het ciss vertrek JAF1102 om 1500 een 747-400 en in dit geval staat JAF voor JAPAN AIR FORCE komt binnen
op de 30e om 2305
Heb je dan ook achteruit voorspellingen?gatso76 wrote:Vooruit voorspellingen mbt tot het baangebruik gaan hier verder:
http://www.scramble.nl/forum/viewtopic.php?f=12&t=48686" onclick="window.open(this.href);return false;