Valse privé berichten ?

ImageImageHere you will find messages from the Scramble Administration and Editorial Team. Please read them! You can also leave any comments or suggestions about this Message Board, the Scramble website or the magazine.

Forum rules
ImageImage
Post Reply
Janos
Scramble Die-Hard
Scramble Die-Hard

Valse privé berichten ?

Post by Janos »

Ik kreeg vandaag twee keer een Engelstalige E-mail van de Scramble Administratie dat er een privé bericht voor mij was, maar er was geen bericht te vinden. Is dit een nieuwe vorm van Spam of zo ?
Hans
Scramble Master
Scramble Master
Type of spotter: S5 - Military & Civil
Subscriber Scramble: Yep

Re: Valse privé berichten ?

Post by Hans »

Janos,
Janos wrote:Ik kreeg vandaag twee keer een Engelstalige E-mail van de Scramble Administratie dat er een privé bericht voor mij was,
Waarschijnlijk omdat in je profiel staat dat Engels je standaard taal is (gecontroleerd, en jouw "Board Language" is inderdaad Engels).
Janos wrote:maar er was geen bericht te vinden.
Dan heeft degene die jou iets had gestuurd later bedacht dat het toch niet zo'n goed idee was, of kwam tot de ontdekking dat je de verkeerde persoon was of iets van die strekking. Hoe dan ook heeft hij het bericht weer ingetrokken (dus verwijderd) voordat jij ging kijken.
Janos wrote:Is dit een nieuwe vorm van Spam of zo ?
Nope.

Gr

Hans
Janos
Scramble Die-Hard
Scramble Die-Hard

Post by Janos »

Ik krijg deze meldingen normaal altijd in een venstertje op de Scramble site maar nu kreeg ik een E-mail op mijn normale E-mail adres. Nooit eerder gehad. Ik vertrouw het toch niet helemaal. Als het nog een keer gebeurd zal ik de mail doorsturen.
Hans
Scramble Master
Scramble Master
Type of spotter: S5 - Military & Civil
Subscriber Scramble: Yep

Post by Hans »

Hoi,
Janos wrote:Ik krijg deze meldingen normaal altijd in een venstertje op de Scramble site maar nu kreeg ik een E-mail op mijn normale E-mail adres. Nooit eerder gehad. Ik vertrouw het toch niet helemaal. Als het nog een keer gebeurd zal ik de mail doorsturen.
Misschien recentelijk aangepast in je profiel? "Notify on new Private Message" staat echt op "yes" :-)

Gr

Hans
Post Reply

Return to “Messages from & to Scramble”