EHAM 12-12-2008
Moderator: gatso76
Forum rules
Hi Ard,adz wrote:Also seen today:
N224CJ Cessna 525
Couple of requests:
At what time did A6-UGH depart?
What was the bizzer (Learjet 31?) flying for TNT (under TAY callsign.)
Thanks in advance,
Ard
A6-UGH popped up on my SBS at 1226 LT outbound.
SBS also showing D-CTWO LJ31 operated as TAY31J at about 1255 and 1540 LT
Cheers
Stuart
- B767-300ER
- Scramble Master
- Posts: 8814
- Joined: 25 Dec 2007, 08:35
Alle Korean 777-200's hebben eenzelfde configuratieNumbercruncher wrote: By the way: are there any differences between the 777-200's of Korean in cabin configuration? In other words: can we expect the entire fleet, or a subset? And if it is the latter, does anybody know what the subset is?
TIA
Grtz,
Robert W
All Korean 777-200's have the same configuration
All times are local times!
Regards, N.
Regards, N.
Re
Behalve de HL7733 en de HL7734B767-300ER wrote: Alle Korean 777-200's hebben eenzelfde configuratie
All Korean 777-200's have the same configuration
- B767-300ER
- Scramble Master
- Posts: 8814
- Joined: 25 Dec 2007, 08:35
Re: Re
Marco,gatso76 wrote:Behalve de HL7733 en de HL7734B767-300ER wrote: Alle Korean 777-200's hebben eenzelfde configuratie
All Korean 777-200's have the same configuration
Je zal ongetwijfeld gelijk hebben. Ik weet niet beter dan dat alle Korean 777-200 zijn van het type 2B5-ER, en dus een zelfde configuratie hebben (met ook allemaal dezelfde PW4090 motoren). Verkeerd gedacht cq aangenomen dus. Mag ik vragen wat het verschil is?
All times are local times!
Regards, N.
Regards, N.
Re: Re
Hangt er van af hoe je configuratie leest...ik maak uit jouw verhaal op dat jij de 'uiterlijke' configuratie bedoelde terwijl ik dacht dat je de cabine indeling bedoelde...volgens JP Airline Fleets hebben de 7733 en 7734 een cabine configuratie van F8C28Y225, of in normaal Nederlands, 8 First Class, 28 Business en 225 Economy stoelen en alle andere KE B772's een indeling hebben van F12C28Y261.B767-300ER wrote: Je zal ongetwijfeld gelijk hebben. Ik weet niet beter dan dat alle Korean 777-200 zijn van het type 2B5-ER, en dus een zelfde configuratie hebben (met ook allemaal dezelfde PW4090 motoren). Verkeerd gedacht cq aangenomen dus. Mag ik vragen wat het verschil is?
- B767-300ER
- Scramble Master
- Posts: 8814
- Joined: 25 Dec 2007, 08:35
Re: Re
OKe zoalsik al zei je hebt gelijkgatso76 wrote:Hangt er van af hoe je configuratie leest...ik maak uit jouw verhaal op dat jij de 'uiterlijke' configuratie bedoelde terwijl ik dacht dat je de cabine indeling bedoelde...volgens JP Airline Fleets hebben de 7733 en 7734 een cabine configuratie van F8C28Y225, of in normaal Nederlands, 8 First Class, 28 Business en 225 Economy stoelen en alle andere KE B772's een indeling hebben van F12C28Y261.B767-300ER wrote: Je zal ongetwijfeld gelijk hebben. Ik weet niet beter dan dat alle Korean 777-200 zijn van het type 2B5-ER, en dus een zelfde configuratie hebben (met ook allemaal dezelfde PW4090 motoren). Verkeerd gedacht cq aangenomen dus. Mag ik vragen wat het verschil is?
Apart dat er een verschil is van 40 plaatsen.in dezelfde kist. Meestal gebeurd dit om de first class wat op te krikken ten kosten van de de economyclass, echter zowel de first als de economy hebben hier minder plaatsen....
All times are local times!
Regards, N.
Regards, N.
- streep
- Scramble Addict
- Posts: 1812
- Joined: 31 Jul 2003, 16:23
- Type of spotter: F1.8 voor de scherpte diepte
- Subscriber Scramble: Ferdinand Peters
- Location: hangmatje
Ja maar die extra rij first class gaat niet ten koste van het aantal Economy stoelen.
Er zitten zelfs 36 extra stoelen in Economy, naast de 4 extra first seats.
Het verschil zit hem in de first class seats.
In de configuratie met 8 First seats zijn dat sleeper seats, en die zijn zo groot dat er 4 minder first seats en 36 minder economy seats in een 777 passen !!
Reken maar eens uit wat zo'n bedje naar Seoul moet kosten.
Er zitten zelfs 36 extra stoelen in Economy, naast de 4 extra first seats.
Het verschil zit hem in de first class seats.
In de configuratie met 8 First seats zijn dat sleeper seats, en die zijn zo groot dat er 4 minder first seats en 36 minder economy seats in een 777 passen !!
Reken maar eens uit wat zo'n bedje naar Seoul moet kosten.
- Nlspot2003
- Scramble Master
- Posts: 3054
- Joined: 06 Sep 2003, 23:06
- Location: Haarlem,Eham
- Contact:
Re:
Toevallig is deze precies 2 jaar later weer op schiphol. Heb hem toen gemist dus vandaag was hij goed.SGB wrote:VH-PPD, Falcon 900C taxied nu richting Oost
-
- Scramble Master
- Posts: 3104
- Joined: 11 Jun 2005, 14:39
- Type of spotter: Civil/Mlitary Transport
- Subscriber Scramble: cyclingdutchman
- Location: amsterdam
- Contact:
Re: EHAM 12-12-2008
Hoi,
Lekker verwarrend om de berichtgeving van 2008 hier naar boven te halen op 12-12-2010???
vanwege die VH-PPD naar ik aanneem
Gr Adriaan.
Lekker verwarrend om de berichtgeving van 2008 hier naar boven te halen op 12-12-2010???
vanwege die VH-PPD naar ik aanneem
Gr Adriaan.