HV logojet?
Moderator: gatso76
Forum rules
![]() ![]() |
HV logojet?
Gaat HV binnenkort vliegen met een T-Mobile logojet?
Ik vermoed het een en ander... iemand meer info?
Thanks!
Ik vermoed het een en ander... iemand meer info?
Thanks!
- Boudewijn van Oirschot
- Scramble Master
- Type of spotter: Wat niet?
- Subscriber Scramble: Boudewijn van Oirschot
- Boudewijn van Oirschot
- Scramble Master
- Type of spotter: Wat niet?
- Subscriber Scramble: Boudewijn van Oirschot
Ja, maar zoals je zelf al zegt (enkele mailtjes hierboven) is de A320 van "4U/GWI", dus Germanwings. Deze B737-5K5 was van Hapag-Lloyd Express/HLX.com. Die vliegt nu dus zo niet meer rond...
Beetje off-topic: de Germanwings "Hamburg shopper" en "Park Inn Hotels" zijn er ook niet meer, die worden nu overgespoten in Lufthanse c/s met "Lufthansa Italia" titels...
Beetje off-topic: de Germanwings "Hamburg shopper" en "Park Inn Hotels" zijn er ook niet meer, die worden nu overgespoten in Lufthanse c/s met "Lufthansa Italia" titels...
Ben benieuwd. Zie het nog niet echt voor me waar ze het logo transavia.com zouden plaatsen. Als ze dat op de originele plaats zouden doen zou het een erg druk plaatje worden denk ik.HV757 wrote:Momenteel in H5 de XRA in deels T-mobile kleuren. Kist wordt (deels)bestickerd met roze stickers. heb foto's maar kan deze niet plaatsen omdat ze in H5 zijn genomen.
Frank
- phkza
- Scramble Addict
- Type of spotter: Civil > Pics or it didn't happen!
Want? Niet om te zeuren, maar er zwerven hier dagelijks vele foto's voorbij van mensen die onder werktijd een plaatje schieten, toch? Of is het heel erg verboden bij HV? (ik werk er niet dus zou het niet weten).HV757 wrote:Heb foto's maar kan deze niet plaatsen omdat ze in H5 zijn genomen.
Hoe het ook zij, we zijn benieuwd hoe de XRA eruit ziet straks.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
En daarbij gaat ie binnenkort toch vliegen, dus waarom zou hij nu niet openbaar gezien mogen worden.phkza wrote:Want? Niet om te zeuren, maar er zwerven hier dagelijks vele foto's voorbij van mensen die onder werktijd een plaatje schieten, toch? Of is het heel erg verboden bij HV? (ik werk er niet dus zou het niet weten).HV757 wrote:Heb foto's maar kan deze niet plaatsen omdat ze in H5 zijn genomen.
- JS50557
- Scramble Master
Als het vanuit de werkgever niet op prijs wordt gesteld dan doe je het gewoon niet volgens mij.phkza wrote:Want? Niet om te zeuren, maar er zwerven hier dagelijks vele foto's voorbij van mensen die onder werktijd een plaatje schieten, toch? Of is het heel erg verboden bij HV? (ik werk er niet dus zou het niet weten).HV757 wrote:Heb foto's maar kan deze niet plaatsen omdat ze in H5 zijn genomen.
Ik kan mij nog herinneren dat de MAC in retro kleuren hier op het forum verscheen voor dat hij officieel gepresenteerd kon wordn ivm de verjaardag.
Het hele effect voor media en klanten is dan weg.
Een beetje fatsoen doet vaak wonderen en maak je meer vrienden mee dan een 'primeur'..