Forum for all matters concerning Amsterdam-Schiphol airport (and control zone, including heliport). Customary language is Dutch, but English is also accepted.
Miguel van der Loos wrote:
bij deze bevestigd. Met dank aan http://www.acarsd.org" onclick="window.open(this.href);return false;.
Ieder zo zijn ding, maar een bevestiging is in mijn ogen iets dat je zelf hebt afgelezen of in een ander geval van iemand hoort/leest die het ook zelf heeft afgelezen.
Ga hier geen discussie voeren...wie weet iets voor het Preathuis, maar ben van mening dat ACARS en SBS 'waarnemingen' niet 100% betrouwbaar zijn...ACARS misschien dan iets meer dan SBS want die laatste wordt zover ik het weet 'zichtbaar' gemaakt door gebruik te maken van een database...en als die al niet up to date is...
present at oost at 1535Lt.:
-PR-FNP Ce750
-I-KREM BAe125, left 1656A to BLQ
-G-HCSA Ce525A
-OO-VLT and -VLM Fokker 50, VLM
-CS-TPF Fokker 100, Portugalia, left 1608A to LIS as 'TP014S'
Miguel van der Loos wrote:
bij deze bevestigd. Met dank aan http://www.acarsd.org" onclick="window.open(this.href);return false;.
Ieder zo zijn ding, maar een bevestiging is in mijn ogen iets dat je zelf hebt afgelezen of in een ander geval van iemand hoort/leest die het ook zelf heeft afgelezen.
Ga hier geen discussie voeren...wie weet iets voor het Preathuis, maar ben van mening dat ACARS en SBS 'waarnemingen' niet 100% betrouwbaar zijn...ACARS misschien dan iets meer dan SBS want die laatste wordt zover ik het weet 'zichtbaar' gemaakt door gebruik te maken van een database...en als die al niet up to date is...
Eens.
Bevestigen doe je mijns inziens alleen visueel
ik bedoelde te zeggen dat volgens http://www.acarsd.org" onclick="window.open(this.href);return false; de TU 639, de TS-IOP was. Ben het ermee eens dat dit geenszins een bevestiging is.
Het menselijk oog is nog altijd betrouwbaarder dan acars of SBS-1.
Miguel van der Loos wrote:Hoi, ik bedoelde te zeggen dat volgens http://www.acarsd.org" onclick="window.open(this.href);return false; de TU 639, de TS-IOP was. Ben het ermee eens dat dit geenszins een bevestiging is. Het menselijk oog is nog altijd betrouwbaarder dan acars of SBS-1. Nu rest de vraag nog wie hem wel kan bevestigen? Groeten, Miguel
Ik kan hem niet bevestigen, maar CISS zegt ook TS-IOP.... ...
gatso76 wrote:2205-n/s OS Fokker 100 OE-LVO...If I remember well this is a first visit as OE-, has been painted at QAPS and delivered to Woensdrecht at PH-.
According CISS this one hasn't visited AMS as OE-LVO before. So correct, first visit.