zitten hier de documenten van het toestel in? duur foutjeverkeerde boordtas /kwamen ze boven Portugal pas achter.
EHAM 21-11-08
Moderator: gatso76
Forum rules
- patrick@tediek.com
- Scramble Die-Hard
- Posts: 754
- Joined: 01 Aug 2006, 17:33
- Location: Amsterdam
Re
Just arrived at Schiphol-Oost is ERJ135BJ OK-SLN
credit: de man op de fiets
credit: de man op de fiets
- MartijnMD11
- Scramble Addict
- Posts: 1165
- Joined: 09 Dec 2005, 10:30
- Type of spotter: Civil, bizz & military transport
- Location: EHRD
- Contact:
En te zien op het NOS Journaal....maar nu weer ffSGB wrote:VP-BVG was het winnende nummer voor de Global Express
Ciao, MartijnMD11
The airports' runway is the most important main street in any town!
http://www.airliners.net/search/photo.s ... entry=true" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.mannenovervrouwen.com" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.airliners.net/search/photo.s ... entry=true" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.mannenovervrouwen.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Re
present at oost at 1540Lt.:
-N2N G-V
-VP-BVG Global Express
-CS-DRD BAe125
-OK-SLN ERJ135BJ
-OO-ACT Falcon 900, left 1726A to BRU
'PH' ones:
MEX, LEN, EAM, JNE (taxied in)
Lj31 D-CGGG arr 1548A from FMO, ETD 1830G to FMO
'DCS' ERJ135BJ D-ACBG arr 1608A from VKO as 'DCS116'
'SOX' Ce525 PH-SOL arr 1621A from EIN, left 1710A to PIK as 'SOX745'
'JNL' Ce560XL PH-DRS arr 1631A from EIN
BAe125 I-KREM arr 1633A from BLQ
'NJE' BAe125 CS-DRP arr 1644A from CEQ as 'NJE3MG'
-N2N G-V
-VP-BVG Global Express
-CS-DRD BAe125
-OK-SLN ERJ135BJ
-OO-ACT Falcon 900, left 1726A to BRU
'PH' ones:
MEX, LEN, EAM, JNE (taxied in)
Lj31 D-CGGG arr 1548A from FMO, ETD 1830G to FMO
'DCS' ERJ135BJ D-ACBG arr 1608A from VKO as 'DCS116'
'SOX' Ce525 PH-SOL arr 1621A from EIN, left 1710A to PIK as 'SOX745'
'JNL' Ce560XL PH-DRS arr 1631A from EIN
BAe125 I-KREM arr 1633A from BLQ
'NJE' BAe125 CS-DRP arr 1644A from CEQ as 'NJE3MG'
He Michel, beetje logisch nadenken en je had het geweten . Kwam weer terug om 04:57A en vertrokken om 05:40A.mipo72 wrote:Hmm, weg om 00:24 dan terug om 05:40 en dan weer weg om 04:57??.... Lijkt wel een soort van tijdmachine. Toch wel knap om zo te vliegen. Grt, MichelTNCB wrote:Zullen ze blij mee geweest zijn! Ben benieuwd wat dit dan is geweest.SPL wrote:KL0753 left 00:24A but returned 05:40A to AMS, because they forgot something and left again 04:57A... Aircraft PH-KCG.
Was nog even wezen kijken bij F06. De sfeer was niet zo gezellig, maar daar kan ik me dan ook wel iets bij voorstellen!
Groeten Martijn
*just doing my thing*
Hahaha wat een eikels...enneh het blijft moeilijk dat quoten he broertjesniper 1 wrote:verkeerde boordtas /kwamen ze boven Portugal pas achter.TNCB wrote:Zullen ze blij mee geweest zijn!SPL wrote:KL0753 left 00:24A but returned 05:40A to AMS, because they forgot something and left again 04:57A... Aircraft PH-KCG.
Ben benieuwd wat dit dan is geweest.
brgds HH
Niets maar dan ook niets is zeker in de luchtvaart
Re
Mentioned World B747F now ETA 0130C PRE, ETD 0245C LIA, iets voor de nachtdienst dus
OR kwam terug omdat ze iets meer fuel hadden verbrand dan verwacht door de lange taxi tijd en moesten dus bijtankenXYZ wrote:A series of aircraft (KLM B737, KLC Fokker 50/70 & OR B767) are returning from the Polderbaan at present - deciding to abondon departures/take-off due to cross-winds ??
Daarna problem met de gear en stuck op de taxibaan...toen crew uit hun uren kortom drama was compleet
Niets maar dan ook niets is zeker in de luchtvaart
Re
update Oost:
'JNL' Ce560XL PH-JNX arr 1813A from NCE, left 1955A to RTM as 'JNL716'
Lj31 D-CGGG left 1958A
'DCS' ERJ135BJ D-ACBG left 1955A to VKO as 'DCS116'
Global Express VP-BVG ETD 2030G to FLL
'JNL' Ce560XL PH-JNX arr 1813A from NCE, left 1955A to RTM as 'JNL716'
Lj31 D-CGGG left 1958A
'DCS' ERJ135BJ D-ACBG left 1955A to VKO as 'DCS116'
Global Express VP-BVG ETD 2030G to FLL