Wil ik dan nog wel zeggen dat we het jammer vinden dat VLM stopt op AMS.Key wrote:Mijn 2 cent: verder niet over speculeren en ook niet reageren op speculaties tot het embargo eraf is.
We hebben ze met plezier afgehandeld...
Moderator: gatso76
Wil ik dan nog wel zeggen dat we het jammer vinden dat VLM stopt op AMS.Key wrote:Mijn 2 cent: verder niet over speculeren en ook niet reageren op speculaties tot het embargo eraf is.
Hmm, die voornamelijk witte RJ's van Cityjet zijn niet zo spannend om naar te kijken vind ik. Ben benieuwd of ze ook zo lekker vliegen als die F50's van VLM.Dutchbird-757 wrote:Het voordeel aan dit alles is dat er meer AVRO's op SPL komen!
(alleen zijn die Cityjet AVRO's natuurlijk niet zo mooi als die van ons... )
Heeft idd in een aantal media gestaan. Ben benieuwd of ze dan ook daadwerkelijk lage prijzen gaan bieden. Vond Sterling nogal duur...tonjochems wrote:In de wandelgangen vernomen dat NORWEGIAN in de startbloken staat om de leemte op te vullen op de CPH route... 2x per dag met 737-300. Startdatum: asap..
I think they will operate with Transavia if they have low capacity... like they did before... But they allready stop operating to Greece in the winter season!B767-300ER wrote:Maak daar maar februari van, Boeing-stakingivo de groot wrote:arke`s ph-tfb arrive begin of december,it is low season now,not bussy..
Nope (only in case of AOG's)B767 wrote:I think they will operate with Transavia if they have low capacity...B767-300ER wrote:Maak daar maar februari van, Boeing-stakingivo de groot wrote:arke`s ph-tfb arrive begin of december,it is low season now,not bussy..
Is dit nieuws trouwens nog steeds onder embargo ?tonjochems wrote:Leuk bedacht met een kern van waarheid, maar nog steeds met een grote fout erin... Wacht nog even af...
Hoe de verdeling is tussen KL en AF richting LCY weet ik niet maar ik heb hier ook gehoord dat VLM compleet van SPL verdwijnt.IL76TD wrote:volgens mij gaat het als volgt:tonjochems wrote:LCY scenario still not correct Chris.. Sorry can not tell you as still under embargo...
VLM / KLM / AFR groep hebben te veel slots op LCY.
daarom moeten ze gaan inkrimpen met vluchten.
VLM verkoopt een deel van de slots aan Eastern.
die vervolgens de slots ook gaat gebruiken voor eigen belang.
KLM/AFR blijven beide vliegen op LCY.
KLM met de Fokker 50 van Cityhopper
en AFR/VLM door hun Cityjet met de Avro RJ's. (alleen minder vluchten).
VLM verlaat Schiphol vervolgens en blijft vliegen op Rotterdam.