EHAM 10-10-2008
Moderator: gatso76
Forum rules
-
- Scramble Master
- Posts: 8671
- Joined: 18 Apr 2004, 21:53
- Type of spotter: S5, biz prio
- Location: AMS/SPL
EHAM 10-10-2008
Blue Line Fokker 100:
11.30-13.00Lt, BLE592/592, CDG-SPL-ALC
11.30-13.00Lt, BLE592/592, CDG-SPL-ALC
Een afhandelaar voert een registratie in het ciss..indien een F/V moet de afhandelaar ook een type aangeven.
Daarna blijft het ciss dit type en regi automatisch aangeven...voorbeeld de N738MA is ooit door Martinair ingevoerd
als een 738 en nu ie voor Arke vliegt met winglets heb ik hem via iemand van de luchthaven aan laten passen naar 73H
Als het niet handmatig word aangepast via de NVLS blijft ie altijd als een 752 verschijnen en betaald ie daar ook naar
wat natuurlijk niet helemaal terecht is naar andere carriiers
Daarna blijft het ciss dit type en regi automatisch aangeven...voorbeeld de N738MA is ooit door Martinair ingevoerd
als een 738 en nu ie voor Arke vliegt met winglets heb ik hem via iemand van de luchthaven aan laten passen naar 73H
Als het niet handmatig word aangepast via de NVLS blijft ie altijd als een 752 verschijnen en betaald ie daar ook naar
wat natuurlijk niet helemaal terecht is naar andere carriiers
Niets maar dan ook niets is zeker in de luchtvaart
- Jeroen van Toor
- Scramble Junior
- Posts: 120
- Joined: 24 Sep 2005, 23:31
- Contact: