Forum for all matters concerning Amsterdam-Schiphol airport (and control zone, including heliport). Customary language is Dutch, but English is also accepted.
Vandaag wel een "retro"dag geweest dan, de Finnair,SAS en de Iberia retro's waren allemaal aanwezig vandaag.
Grt,
Michel
Canon 1000D 18-55 en Canon 55-250/IS en Samsung WB500. Ik zeg zomaar,... pak wat je kan pakken want anders is het weg!!!!!!... Als je het niet wil pakken , dan pak ik het wel.... moet je wel zeggen waar?????....
Vandaag ook 2x een Northwest A330 met een "medical emergency".
Op G7 de N815NW en op E8 de N805NW welke ik trouwens moest afhandelen samen met Tomcatje.
De N815NW was een uitwijker van/naar Frankfurt.
Grt,
Michel
Canon 1000D 18-55 en Canon 55-250/IS en Samsung WB500. Ik zeg zomaar,... pak wat je kan pakken want anders is het weg!!!!!!... Als je het niet wil pakken , dan pak ik het wel.... moet je wel zeggen waar?????....
Ik moest samen met Mipo72 de N805NW van Northwest doen.
Zoals jullie hebben gelezen in het verhaaltje van Mipo72 had deze een "medical emergency".
Ik kreeg aan boord te horen dat er een vrouw van 82 die tijdens de landing een hartstilstand had gekregen, daarom stond deze kist gepakeerd om de plek waar ze ook de vliegtuigen s'winters afspuiten (de-icing).
Ik hoop dat ze het gered heeft.
groetjes,
Jeroen van Veen (Tomcatje).
Last edited by Tomcatje on 05 Oct 2008, 21:42, edited 1 time in total.
Ik moest samen met Mipo72 de N815NW van Northwest doen.
Zoals jullie hebben gelezen in het verhaaltje van Mipo72 had deze een "medical emergency".
Ik kreeg aan boord te horen dat er een vrouw van 82 die tijdens de landing een hartstilstand had gekregen, daarom stond deze kist gepakeerd om de plek waar ze ook de vliegtuigen s'winters afspuiten (de-icing).
Ik hoop dat ze het gered heeft.
groetjes,
Jeroen van Veen (Tomcatje).
Hoi maat,
Je moet even de regi veranderen want die wij samen deden was de N805NW ipv de 815.
Vlucht ging de NW0045 doen.
Grt,
Michel
De Cessna's van bosbrandpreventie vliegen vandaag NIET !
Lijkt mij vrij logisch...het water komt met bakken naar beneden :D :lol:
Grtz
Scherp DJ :lol:
United
Ach, ik wilde alleen voorkomen dat er voor niets spotters naar Hilversum of Teuge zouden reizen ............................................................................
....................................................................................wie reageerd er ?