GRAS
Forum rules
- topgun1984
- Scramble Addict
- Type of spotter: A non cursing 4RTY F4RTY
- ebauer
- Moderator
- Type of spotter: Military, ADS-B, ATC & Helicopters, Reporter
Ach, ik word gewoon ook een Gilze spotter!
Ligt tenslotte dichterbij dan Ljouwert ...Bovendien blijf ik betrokken bij 'mijn' choppers!
Leuke spottersplaats ook aan de Langenbergseweg...Met de TAM ' 84 was dat ook al zo!
Ligt tenslotte dichterbij dan Ljouwert ...Bovendien blijf ik betrokken bij 'mijn' choppers!
Leuke spottersplaats ook aan de Langenbergseweg...Met de TAM ' 84 was dat ook al zo!
Last edited by ebauer on 08 Sep 2008, 13:12, edited 1 time in total.
RAMONES 1974 - 1996
Talking Heads 1974 - 1991
- topgun1984
- Scramble Addict
- Type of spotter: A non cursing 4RTY F4RTY
- Eagledriver 32
- Scramble Senior
- Type of spotter: SF
- Subscriber Scramble: Eagledriver 32
Een "Soesterbergspotter" blijft een "Soesterbergspotter"ebauer wrote:Ach, ik word gewoon ook een Gilze spotter!
Nooit vergeten...................
111,03˚ of EHSB
-
- Scramble Die-Hard
-
- Scramble Master
- Subscriber Scramble: Kleintje Pils
- CRUISECONTROL
- Scramble Senior
- Subscriber Scramble: yes
En dagelijkse logs van Ljouwert wordt toch niet op prijs gesteld.(lees: jammer genoeg teveel ego's die botsen.)ebauer wrote:Ach, ik word gewoon ook een Gilze spotter!
Ligt tenslotte dichterbij dan Ljouwert ...
De dagelijkse "soesterberg logs" gaan we wel missen, we zien je Gilze logs we verschijnen
The best place to be: Cornfield-range
- ebauer
- Moderator
- Type of spotter: Military, ADS-B, ATC & Helicopters, Reporter
Volgens mij is het juist leuk om bij elk veld in Nederland de actuele stand van zaken te zien! Alleen moet je daar nu verschillende sites voor raadplegen!CRUISECONTROL wrote: En dagelijkse logs van Ljouwert wordt toch niet op prijs gesteld.(lees: teveel ego's die botsen.)
De dagelijkse "soesterberg logs" gaan we wel missen, we zien je Gilze logs we verschijnen
Mijn logs van Soesterberg gaan door tot Soesterberg TWR de laatste woorden door de ether laat gaan.
Echt niet! Daarvoor heb ik 'teveel' leuke dingen gelogd!Eagledriver 32 wrote: Een "Soesterbergspotter" blijft een "Soesterbergspotter"
Nooit vergeten...................
RAMONES 1974 - 1996
- CRUISECONTROL
- Scramble Senior
- Subscriber Scramble: yes
Het gaat nu wel erg snelebauer wrote:Helemaal mee eens, maar het werkt in de praktijk niet zo. (teveel geouwehoer)CRUISECONTROL wrote: Volgens mij is het juist leuk om bij elk veld in Nederland de actuele stand van zaken te zien! Alleen moet je daar nu verschillende sites voor raadplegen!Mijn logs van Soesterberg gaan door tot Soesterberg TWR de laatste woorden door de ether laat gaan.
The best place to be: Cornfield-range
Ik was al lid van GRAS maar inderdaad, the place to be wordt voor mij nu toch echt Gilze. Binnenkort NS Voordeelurenabonnement dus kan ik misschien zo nu en dan gaan kijken. Ik ga sowieso naar de delivery van de eerste CH-47F kijken, als het goed is valt dat na m'n examens en heb ik ook nog eens alle tijd
- FISHER01
- Scramble Master
- Type of spotter: DIE HARD
- Subscriber Scramble: Yups
Helemaal mee eens, maar het werkt in de praktijk niet zo. (teveel geouwehoer)CRUISECONTROL wrote:ebauer wrote:CRUISECONTROL wrote: Volgens mij is het juist leuk om bij elk veld in Nederland de actuele stand van zaken te zien! Alleen moet je daar nu verschillende sites voor raadplegen!
ik kijk in ieder geval regelmatig op je site, mooie site ga zo door
greetzz. Jos FISHER01 K.™
- Redskin301
- Scramble Addict
- Type of spotter: Graphical
- Subscriber Scramble: nee