Hallo beste vliegtuigspotters
Ik ben sinds vandaag lid van het forum op scramble de site is top goeie informatie over die vliegtuigen die langs komen op verschillende luchthavens ( voor mij erg handig voor op Schiphol)
Weet iemand toevallig of Emirates al expansion doet richting AMS of AA aantwoord op de nieuwe service van KL op DFW? of dat er andere nieuwe plannen worden gesmeden uit het verre oosten, Midden oosten of Amerika naar AMS?
Ik hoor het graag
Alvast bedankt
767-300ER
Nieuwe vluchten voor AMS in de toekomst?
Moderator: gatso76
Forum rules
- Ricardo 767-200ER
- Scramble Addict
- Type of spotter: Civil and Military
- Subscriber Scramble: Ricardo 767-200ER
- skycruiser
- Scramble Addict
- Subscriber Scramble: skycruiser
Re: Nieuwe vluchten voor AMS in de toekomst?
Nee. Geen uitbreiding te verwachten. Eerder afname van een aantal vluchten (cargo) richting buitenlandse luchthavens ivm stijgende kosten in Nederland. PAX vluchten zijn ook niet te verwachten.767-300ER wrote: Weet iemand toevallig of Emirates al expansion doet richting AMS
AA zit in oneworld, en voert zijn hub in LHR, waar AA aanvliegt en de AMS route bediend dmv code-sharing op BA. Met de huidige negatieve kostensituatie voor de luchtvaart, lijkt me uitbreiding niet op zijn plaats. Mocht er genoeg animo zijn geweest ex AMS, dan had AA hier in het verleden allang op ingesprongen.767-300ER wrote: of AA aantwoord op de nieuwe service van KL op DFW?
Plannen zijn er altijd, en vaak bij de maatschappijen die het niet zo snel zullen waarmaken. Time will tell... Ik zou je aanraden gewoon het forum te volgen.767-300ER wrote: of dat er andere nieuwe plannen worden gesmeden uit het verre oosten, Midden oosten of Amerika naar AMS?
Immers, mocht er informatie beschikbaar komen, dan zal het vaak al snel hier te vinden zijn. Nieuwtjes komen niet uit de lucht vallen n.a.v. jou vraag.
Gr.
Eric
Re: Nieuwe vluchten voor AMS in de toekomst?
Dat herinnert me eraan, hadden we een paar maanden terug niet een figuur die beweerde dat Emirates zeer snel pax vluchten naar AMS zou aankondigen? Volgens mij is dat inmiddels al wel naar het rijk der fabelen verwezen.767-300ER wrote: Weet iemand toevallig of Emirates al expansion doet richting AMS
- B767-300ER
- Scramble Master
- tonjochems
- Scramble Master
- Type of spotter: civil
- Subscriber Scramble: tonjochems