Eindhoven (EHEH/EIN) - 2008 (mil)
Moderator: gatso76
Forum rules
- Stephan Lodewijks
- Scramble Master
- Type of spotter: I shall say this only once: (ex-)MILITARY!!!! :-)
- Subscriber Scramble: Stephan Lodewijks
- jimmy van drunen
- Scramble Master
- Type of spotter: Photographer
- jimmy van drunen
- Scramble Master
- amarx
- Scramble Die-Hard
- Subscriber Scramble: amarx
Bij spot 1 stopt de bus.jimmy van drunen wrote:Als Runway 4 in gebruik is, zie je dan genoeg op spot 4?, of kun je lopen naar spot 6?
Jimmy
En naar Spot2,3,4,5 kan je ook lopen,alleen heb je bij spot 4 wel een trap nodig om over het dubbele hek te kunnen kijken/fotograferen.
Spot 5 is een mooie spotters plek als ze binnen komen/vertrekken vanaf de 22.
P.s:als je bij spot 4 bent kun je wel aan het eind van de parkeerplaats aan de linker kant op een hek klimmen,en op het hek zitten.Alleen heb je kans dat personeel je van het hek af wijst. 2 v/d 10 keer
- xm717
- Scramble Junior
- Subscriber Scramble: xm717
En groot gelijk hebben ze, want als je op het hek zit ben je goed bezig het veld binnen te dringen!amarx wrote:P.s:als je bij spot 4 bent kun je wel aan het eind van de parkeerplaats aan de linker kant op een hek klimmen,en op het hek zitten.Alleen heb je kans dat personeel je van het hek af wijst. 2 v/d 10 keerjimmy van drunen wrote:Als Runway 4 in gebruik is, zie je dan genoeg op spot 4?, of kun je lopen naar spot 6?
Maar om de vraag te beantwoorden: alles wat naar de civiele terminal gaat, komt sowieso via spot 4, en vertrekkende kisten ook, dus je mist alleen militair verkeer dat binnenkomt. Van spot 4 naar spot 6 gaan lopen is wel heel erg ver!
Greetings Michael
My photosite
My photosite
- amarx
- Scramble Die-Hard
- Subscriber Scramble: amarx
Idd xm717 je hebt helemaal gelijk zelf wil ik er ook niet moeilijk om doen en mensen met zijn alle het hek op te laten klimmen.Maar als je uit Soest komt met de trein is het soms niet echt handig om met een trap te sjouwenxm717 wrote:En groot gelijk hebben ze, want als je op het hek zit ben je goed bezig het veld binnen te dringen!amarx wrote:P.s:als je bij spot 4 bent kun je wel aan het eind van de parkeerplaats aan de linker kant op een hek klimmen,en op het hek zitten.Alleen heb je kans dat personeel je van het hek af wijst. 2 v/d 10 keerjimmy van drunen wrote:Als Runway 4 in gebruik is, zie je dan genoeg op spot 4?, of kun je lopen naar spot 6?
En toen ik op het hek zat kwam de Birdcontrol nog een paar keer langs, dus toen stak ik gewoon mijn hand uit en zag hij dat ik er ook stond.
Voor de rest niet echt problemen.
(het ene personeel doet er anders over dan de ander)
- jimmy van drunen
- Scramble Master
- jimmy van drunen
- Scramble Master