2003
Amerikaanse Thunderbolts boven Vliegbasis Gilze-Rijen
Er worden trainingsvluchten gehouden met A-10 Thunderbolts van de Amerikaanse luchtmacht in de regio Gilze-Rijen. Donderdag 25 maart in de volgende tijdsblokken: tussen 11.30-12.15 uur, 17.45- 18.30 uur en 20.10-21.00 uur. De twee tot vier Thunderbolts zijn afkomstig uit Spangdahlem, Duitsland.
Heeft iemand toevallig foto's van deze oefening, en zijn deze oefeningen meer te verwachten komende jaren
Jimmy [/b]
Archief
Moderator: SWAT 11
Forum rules
This forum is supervised by GRAS, Scramble only hosts this forum. The basic rules of the Scramble Message Board also apply to this forum, but GRAS may have additional regulations. Dutch is the main language here but English is allowed too. |
- jimmy van drunen
- Scramble Master
- Type of spotter: Photographer
- Redskin301
- Scramble Addict
- Type of spotter: Graphical
- Subscriber Scramble: nee
- Eric van Lisdonk
- Scramble Master
- Subscriber Scramble: Eric van Lisdonk
A-10's
Hoi Jimmy,
Ik heb daar wel eens foto's van gezien van een spotter uit Dongen. Ik weet helaas niet meer wie deze spotter was. Heeft wel eens een foto van in de Take-off gestaan volgens mij.
Die A-10's kunnen we nog wel eens in Gilze verwachten, mits ze niet worden overgeplaatst van Spangdahlem naar ......................
Groeten,
Eric
Ik heb daar wel eens foto's van gezien van een spotter uit Dongen. Ik weet helaas niet meer wie deze spotter was. Heeft wel eens een foto van in de Take-off gestaan volgens mij.
Die A-10's kunnen we nog wel eens in Gilze verwachten, mits ze niet worden overgeplaatst van Spangdahlem naar ......................
Groeten,
Eric
- jimmy van drunen
- Scramble Master
- Type of spotter: Photographer